مهاجم منچستر سیتی معتقد است بازیکنان خارجی حاضر در لیگ جزیره از سوی داوران مورد تبعیض قرار می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپوتز، مردم انگلیس همواره به نژاد پرستی مشهور بوده‌اند و این خصلت ناشایست آنها مدتی است پای خود را به فوتبال این کشور باز کرده است.

هر از چند گاهی یکبار، یکی از بازیکنان با بی احترامی به یک سیاهپوست یا فردی خارجی، راهی کمیته انضباطی فوتبال این کشور می‌شود و برای مدتی نیز محروم می‌گردد اما این موضوع تنها مانند مسکنی عمل می‌کند که مشکل را از ریشه حل نخواهد کرد و این درد از جای دیگر سو بازی می‌کند.

سرجیو آگوئه‌رو معتقد است داوران این کشور بین بازیکنان انگلیسی و خارجی تبعیض زیادی قائل می‌شوند تا جایی که این موضوع وی را به شدت عصبانی کرده است.

وی در این باره گفت: من همواره سعی دارم در مسائل داوری اینجا دخالت نکنم یا کاری انجام ندهم که داوری ملزم به مداخله شود چرا که اگر این اتفاق بیافتد داوران به طور قطع طرف بازیکن انگلیسی را می‌گیرند بدون اینکه توجه کنند که حق با چه کسی است.

وی در ادامه افزود: وظیفه داور این است که تشخیص دهد چه کسی گناه کار است و چه کسی نیست، نه اینکه از انگلیسی‌ها طرفداری کند.

وی همچنین گفت: در این کشور تعداد بازیکنان خارجی بسیار زیاد است و شاید با تعداد بازیکنان انگلیسی تفاوت چندانی نکند و این بسیار ظالمانه است که این عده زیاد مورد تبعیض نژادی قرار بگیرند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار