علي اسماعيلي، سرپرست معاونت امورفرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اولين ديدار خود با اعضاي شوراي سياستگذاري صنعت چاپ بر ضرورت تدوين سند تحول در صنعت چاپ كشور تأكيد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي؛ علي اسماعيلي در اين جلسه به حاضرين گفت: گذراندن مصوبات بدون اجرا، نداشتن استراتژي برنامه‌اي براي چشم‌انداز اين صنعت، اخذ سياست‌هاي مبهم،‌ آينده روشني را براي ما ترسيم نمي‌كند.
وي بر بازبيني آيين‌نامه‌ها و قوانين موجود در حوزه چاپ تأكيد كرد و گفت: رصد آخرين وضعيت صنعت چاپ و شناسايي نقاط ضعف و قوت به همراه كسب آمارهاي دقيق و مقايسه‌اي با صنعت چاپ در دنيا جايگاه فعلي ما را مشخص مي‌كند.
سرپرست معاونت امور فرهنگي از اعضاي شورا خواست تا آخرين وضعيت صنعت چاپ را ارزيابي نموده  و ادامه داد: اين موضوع به ما كمك مي‌كند تا بدانيم در چه نقطه‌اي ايستاده‌ايم و به كدام مسير بايد حركت كنيم.
اسماعيلي  بر تلاش اعضاي شورا براي ايجاد وفاق و همدلي در بدنه صنعت چاپ تأكيد كرد و گفت: قطعاً از پررنگ شدن حاشيه بر متن زيان خواهيم ديد؛ لذا بايد بهسازي در روابط بين بخش‌هاي مختلف صنعت چاپ مدنظر قرار گيرد./ص

برچسب ها: صنعت ، چاپ ، کاغذ ، کارخانه ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار