مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم تا کشتی اردبیل که از قدمت و تاریخچه مشهودی برخوردار است از حالت رکود خارج شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احد پازاج افزود: وضعیت فعلی کشتی برای ما قابل قبول نیست چراکه ما به دلیل توانمندی بالا در این رشته از قهرمانان انتظار کسب مدال‌های مختلفی را داریم.

وی گفت: هر چند به تمام رشته‌ها به یک چشم نگاه می‌کنیم اما رشته‌های اولویت‌دار استان نظیر کشتی، وزنه‌برداری، رزمی و ژیمناستیک در اولویت توجه برای کسب مدال‌های رنگین است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین افزود: ما اگر در گذشته به دنبال کمیت توسعه ورزشی بودیم امروز دیگر وقت توجه کیفی به ورزش است چرا که ما در سایه این نگاه می‌توانیم در کشور و دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

پازاج با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی به ویژه در دولت نهم و دهم گفت: در این دولت بیش از 110 فضای ورزشی احداث شده و ما از لحاظ سرانه ورزشی با کمبودی روبرو نیستیم و امروز به سمت تخصصی کردن ورزش حرکت کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه تنوع مسابقات مختلف در رشته‌های گوناگون را یادآور شد و افزود: ما برای میزبانی منطقه‌ای و کشوری به سالن‌های تخصصی نیاز داریم به طوری که دو سالن طبقاتی در اردبیل در حال احداث است که برای اولین بار این اقدام در سطح کشور صورت گرفته است.

وی در خصوص وضعیت ورزش بانوان نیز گفت: ما در برخی از رشته‌های ورزشی بانوان تا سطح قهرمانی و کسب مدال حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام دادیم و یقین داریم پتانسیل موجود در این حوزه می‌تواند به اعتلای ورزش استان کمک کند./س 

برچسب ها: اردبیل ، خارج ، شدن ، کشتی ، از ، حالت ، رکود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.