عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: زندگي من کاملا شفاف است و هيچ گونه مشکلي به پاسخگويي به مسئولان ندارم. همچنان ساده‌زیست هستم و در همان آپارتمانی زندگی می‌کنم که 22 سال قبل خانم فاطمه هاشمی به آنجا تشریف آورده بود.

پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ در پاسخ به اظهارات فاطمه هاشمی گفت: اظهارات خانم هاشمی درست است؛ ایشان گفته: «بروید ببینید پروین احمدی‌نژاد که آهی در بساط نداشته، چگونه زندگی می‌کند».آری! بهتر است تمامي اموال و دارايي هاي خود و فرزندانمان را اعلام کنيم تا افکار عمومي قضاوت کنند.

وي افزود: زندگي من کاملا شفاف است و هيچ گونه مشکلي براي پاسخ گويي به مسئولان ندارم همچنان ساده‌زیست هستم و در همان آپارتمانی زندگی می‌کنم که 22 سال قبل خانم فاطمه هاشمی به آنجا تشریف آورده بود.

عضو شورای شهر ادامه داد: افتخار می‌کنم که باغی در لواسانات ندارم و در هیچ شرکت نفتی و هواپیمایی سهامدار نیستم،خوشحالم که در هیچ کشوری حساب بانکی، خانه و ویلا ندارم.دو تابعیتی نیستم و ویزای آماده خروج هم ندارم.

وي تصريح کرد: من افتخار می‌کنم که بگویم هنوز سرباز کوچک ولایت هستم و خودم را وامدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانم.

نماينده مردم تهران در شورای شهر تأکید کرد: بزرگترین دغدغه‌ام مردم و رفع دغدغه‌های نیازمندان است و همواره در این راستا تلاش می‌کنم و امروز يکي از افتخاراتم را ساده زيستي مي دانم.

وي در پايان با بيان اينکه در شرايط کنوني بهتر است با عصبانيت صحبت نکنند، خاطرنشان کرد: بايد بدانند حجم پرونده هيچ متهمي با اظهارات احساسي کوچکتر و يا بزرگتر نخواهد شد.

 انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار