اردبیل/

حوزه علمیه خواهران گرمی پنجمین حوزه برتر کشور است

امام جمعه و موسس حوزه علمیه خواهران گرمی با اشاره به رتبه آموزشی این حوزه علمیه گفت: حوزه علمیه خواهران گرمی از نظر آموزشی رتبه پنجم کشور را داراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  حجت الاسلام یدالله صفری   در همایش اساتید حوزه علمیه خواهران این شهرستان گفت: علاوه بر کسب این رتبه ارزشمند، طلبه های این حوزه علمیه مقامات علمی بیشماری را نیز در سطح حوزه های کشور کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه در سال 90 حوزه علمیه خواهران گرمی مقام اول المپیاد کشوری در رشته ادبیات عرب و رشته فقه و اصول را کسب کرد، افزود: در این دوره حوزه های علمیه بزرگی همچون قم و اصفهان در رده های پایین تر از حوزه علمیه خواهران گرمی قرار گرفتند.

امام جمعه گرمی با اشاره به موفقیتها و عناوین علمی کسب شده توسط حوزه علمیه خواهران گرمی در سال 89 گفت: این حوزه در سال 89 در رشته فقه و اصول مقام سوم کشوری و در رشته ادبیات عرب مقام پنجم کشوری را کسب کرده بود.

صفری نفرات برتر مسابقات سراسری حکمت مطهری را از طلبه های خواهر حوزه علمیه گرمی برشمرد و افزود: در مسابقه حکمت مطهر سال گذشته نفرات اول، دوم و سوم از حوزه علمیه خواهران گرمی بودند.

وی این موفقیتها مدیون تلاش و همت طلبه ها و اساتید برجسته این مرکز عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد این رتبه های علمی امسال نیز توسط طلبه ها تداوم یابد.

امام جمعه گرمی گفت: باید این موفقیتها مورد توجه حوزه علمیه برادران گرمی قرار بگیرد تا طلبه های حوزه تازه تاسیس برادران گرمی نیز بتوانند چنین افتخارات را در سطح کشور کسب کنند./س 

برچسب ها: پنجمین ، حوزه ، برتر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.