دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل نیروی انتظامی با قشرهای مختلف مردم، نهادها و سازمان ها موجب ارتقا امنیت و آرامش در جامعه شده است.

 آصفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: امروز نیروی انتظامی با تبعیت پذیری از فرماندهی معظم كل قوا در برقراری نظم و امنیت پرونده درخشانی دارد.

وی خاطر نشان كرد: ماموران نیروی انتظامی برای مبارزه با متخلفان، سارقان، افراد سودجو، اراذل و اوباش به خصوص مقابله با قاچاقچیان كالا و مواد مخدر جان پاك خویش را اهدا می كنند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: امنیت از نعمت های بسیار بزرگ در جامعه است كه همه وظیفه دارند در حفظ آن بكوشند زیرا نبود آن حیات فرد و جامعه را به خطر می اندازد.

آصفری تاكید كرد: همه دشمنان ایران اسلامی از هر راهی تلاش می كنند تا امنیت را از كشور بگیرند و در این راستا همه وظیفه دارند هوشیار باشند و در حفظ امنیت بیشتر تلاش كنند.

وی خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی فعالیت های بسیاری در برقراری امنیت اجتماعی انجام می دهد و هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای قدردانی از زحمات ماموران زحمت كش این نیرو است.

دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر احساس امنیت بسیار بالایی در استان مركزی وجود دارد كه این مهم مرهون تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.