استاندار لرستان گفت: بانك های استان در خصوص پرداخت تسهیلات مسكن به مردم همكاری كنند و با سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات، درخواست های مردم را با جدیت پیگیری نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان 'حبیب الله دهمرده' در جلسه شورای مسكن لرستان افزود: مدیران بانك ها باید برای مشكلات راهكار پیدا كنند و با ارایه خدمت بی منت به مردم زمینه را برای اجرای موفق تر طرح های مسكن مهر در استان فراهم نمایند.

وی اظهار داشت: مدیران باید با تعامل و همدلی و كار كارشناسی از تمامی ظرفیت های موجود برای ارایه خدمات به مردم تسریع در روند اجرای طرح مسكن مهر تلاش كنند.

وی معدل كاری مسكن مهراستان را مطلوب ارزیابی كرد و تصریح كرد: معدل كار نسبت به سال های گذشته بهبود یافته اما در برخی قسمت ها افت داشته ایم كه باید بررسی شود.

استاندار لرستان با بیان اینكه این پیشرفت ها و ارتقا وضعیت موجود حاصل تلاش دسته جمعی تمامی دست اندركاران بوده گفت: این شتاب روبه پیشرفت نه تنها نباید متوقف شود بلكه بایستی با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه به یك جایگاه ممتاز نیز دست پیدا كنیم.

دهمرده افزود: مخاطب ما مردم هستند كه به راحتی حجم فعالیت های انجام شده را تشخیص می دهند و مدیران نیز به همین دلیل باید تعهد كاری داشته باشند و برای اجرای سریع و صحیح طرح ها تلاش كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.