در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا، تیم ملی اپه نوجوانان کشورمان در رتبه سوم آسیا جای گرفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رقابت های شمشیربازی قهرمانی اسیا در رده سنی نوجوانان واسلحه اپه امروز به صورت تیمی در بخش پسران پی گیری شد.

بر این اساس،در ادامه این رقابت ها که با حضور بی سابقه 30 کشور از سراسر قاره اسیا انجام شد ،تیم ملی اسلحه اپه کشورمان با ترکیب امیر رضا کنعانی، بهنام بیگ و سعید رضاییدر این مسابقات ظاهر شد و توانست در گام نخست با نتیجه 45 بر 25 تیم قدرتمند فیلیپین را از میان بردارد وبه جمع 8 تیم برتر اسیا بپیوندد.

در مرحله بعدی   نیز در برابر مدعی عنوان قهرمانی این رقابت ها یعنی تیم قدر کره جنوبی قرار گرفت و مقتدرانه با نتیجه 54 بر 32 این تیم  را مغلوب خود کرد تا مدال خود را مسجل کند پس از ان در مرحله نیمه نهایی ملی پوشان کشورمان به مصاف  تیم چین که سابقه قهرمانی های متعدد اسیا وجهان را در کارنامه خود دارد رفت که طی یک دیدار نزدیک،حساس ونفس گیر با اختلاف تنها 4 امتیاز (45 بر 41 )بازی را به حریف واگذار کرد و در رتبه سوم اسیا جای گرفت.

شایان ذکر است،تیم فلوره دختران متشکل از سرناز مرتضوی،الهه قهرمانی ومطهره محسنی  نیز امروزبه مصاف حریفان خود رفتند و موفق شدند در مرحله نخست تیم ویتنام را با نتیجه 45 بر 23 شکست دهند اما در مرحله بعد در برابر تیم هنگ کنگ قرار گرفتند وبا قبول شکست 45 بر 33 از دور مسابقات کنار رفت واز کسب مدال نیز باز ماندند.

گفتنی است،رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا فردا با برگزاری رقابت های تیمی اپه دختران به کار خود در بخش نوجوانان پایان می دهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار