ماني رهنما، 20 مهر، با رويكردي متفاوت و با اجراي قطعه هايي از آلبوم "من و تو" در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي‌شود.

ماني رهنما، خواننده موسيقي پاپ كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: در اين كنسرت پائيزي 5 قطعه را از آلبوم "من و تو " به همراه 3 قطعه  اي كه متاسفانه در اينترنت منتشر شد را اجرا مي‌كنم.
وي ادامه داد: قطعه "كدوم خيابون" يكي از اين 3 قطعه اجرايي است.
اين خواننده پاپ كشورمان اظهار داشت: در مسير كاري هميشه دغدغه ام اين است كه كاري درست انجام دهم كه مخاطبانم از آن رضايت داشته باشند.
وي تصريح كرد: ما نمي توانيم از حركت زمان عقب بمانيم و به همين دليل نيز در اين كنسرت، با رويكردي "پاپ -‌راك" حاضر مي شوم.
رهنما در ادامه افزود: رهبري اركستر و نوازندگي پيانو برعهده "رضا تاج‌بخش" است و ساير اعضاي گروه را "آرش پژند مقدم" به عنوان نوازنده درامز، "دارا دارايي" گيتار باس، "عليرضا ميرآقا" پركاشن و ترمپت، "فرزاد فخرالديني" گيتار، "بهنام رهنما" گيتار و "محمدرضا رهنما" به عنوان نوازنده كيبورد، تشكيل مي‌دهند.
رهنما همچنين اظهار داشت: تنظيم 80 درصد از كارهاي قابل اجرا در اين كنسرت را "بهنام رهنما" همراه با كمكهاي رضا تاجبخش انجام داده است.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: تصميم دارم كنسرت جديدي را برگزار كنم و مسيري جديد را در اين راستا، طي كنم و به همين علت اين كنسرت پائيزي برايم از اهميت بسياري برخوردار است.
گفتني است؛ كنسرت  ماني رهنما 20 مهر در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار