نیویورک تایمز با فاش کردن اینکه مسئولین آمریکایی در حال بررسی راه های حمله به لیبی است اذعان کرد هر گونه حمله انتقامی به لیبی برای آمریکا نیز تبعات منفی خواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از البشیر، روزنامه "نیویورک تایمز" در گزارش امروز خود فاش کرد که به دنبال تخریب سفارت آمریکا در بنغازی و کشته شدن سفیر این کشور، دولت آمریکا نیز در حال بررسی راه های انجام حمله انتقامی به لیبی است.

این روزنامه به نقل از یک مسئول دولتی افزود: تمام راه ها در حال بررسی است و هدف از این حمله انتقامی دستگیری یا ترور متهمان به قتل سفیر خواهد بود.

نییویورک تایمز با اشاره به اینکه اوباما برای انجام این حمله ابزارهای متعددی در اختیار دارد به عنوان مثال می تواند از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کند یا اینکه مثل قضیه القاعده در افغانستان یگان های ویژه ترور را به کار بگیرد نوشت: هر گونه حمله به لیبی تبعات نظامی و سیاسی خطیری برای آمریکا نیز خواهد داشت.

گفتنی است پیش از این نیز باراک اوباما تعهد و تهدید کرده بود که عاملان تخریب سفارت و قتل سفیر را مجازات خواهد کرد، و سیستم اطلاعاتی آمریکا که به القاعده مشکوک است احتمالا این شک را دلیلی برای حمله به لیبی خواهد دانست.
برچسب ها: لیبی ، حمله ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار