به دنبال ساخت فیلم موهن در باره پیامبر اسلام (ص) ، مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی در پاسخ به برخی شبهات در این زمینه اقدام به انتشار نرم افزار پرسش و پاسخ با موضوع همسران نبی (ص) نمود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین مخدوم، رئیس مرکز ملی پاسخگوئی دینی با بیان این نکته که در آموزه های اسلامی پاسخ گفتن به پرسش ها و شبهات دینی از مهم ترین وظایف متولیان دینی و از سنتهای ماندگار پیامبر اسلام و امامان و عالمان دینی است، تا جایی که عالمان ادیان دیگر به راحتی سوالات و ایرادات خود را پیرامون مهم ترین باورهای اسلامی مطرح، و پاسخ می گرفته اند . در این میان کسانی که در مصاف استدلالات عقل پذیر دینی توان هم آوردی ندارند به حربه هایی چون توهین و استهزاء چنگ می زنند .
ایشان در ادامه افزود: برخی سوالات پیرامون همسران پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی (علیه افضل صلوات المصلّین) مطرح می شود که دارای پاسخ های روشن و متقن است و مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی در راستای رسالت خویش، در زدودن غبار ابهامات و شبهات از ساحت نورانی دین، مجموعه ای از پرسش ها در این موضوع را در قالب یک کتاب منتشر کرده است.
این نرم افزار با امکان نمایش ، چاپ و جستجو در پرسش و پاسخ های دینی از طریق سایت مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی به آدرس Www.pasokhgoo.ir برای علاقه مندان قابل دانلود می باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.