بنیاد بازی های رایانه ای و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وارد یک فضای رقابتی در حمایت از بازی های رایانه ای شده اند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛دکتر مهدی اخوان بهابادی ، دبیر شورای عالی فضای مجازی صبح امروز 12 مهرماه در نشست خبری مشترک با مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اظهار داشت: اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی با نظارت مقام معظم رهبری بیش از 2 ماه است که تصویب و ابلاغ شده و شرح وظائف دستگاه های اجرایی با جزئیات در آن ذکر شده است.

وی ادامه داد: همچنین سه کمیسیون عالی تنظیم مقررات، ارتقاء تولید محتوا و امنیت فضای مجازی کشور در این اساسنامه به تصویب رسیده است.

دکتر اخوان در خصوص شایعه ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رسانه ها گفت: پس از واگذاری مخابرات به بخش خصوصی این وزارتخانه بدنه عظیمی از خود را از دست داد و این شایعات مطرح شد اما تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی از سوی مسئولان در این باره صورت نگرفته است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی تصریح کرد: در خصوص دوگانگی سیاست های اتخاذ شده درباره بازی های رایانه ای در بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تا پایان امسال تصمیم گیری خواهد شد و نتیجه آن به اطلاع عموم می رسد./ع2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار