استيضاح وزراي آموزش و پرورش و ورزش، طرح استعقاي كانديداهاي رياست جمهوري از سمت خود، تبادل تجارب دفاعی ایران و عراق، کدهای پروژه اسرائیلی آشوب در ایران و بيانات مقام معظم رهبري در جمع نخبگان جوان كشور از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) به اين شرح است:


نوسانات نرخ ارز تدوين بودجه سال آينده را با مشكل مواجه مي‌كند/ دولت لايحه بودجه را به‌موقع تقديم مجلس كند
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينكه نوسانات نرخ ارز تدوين بودجه سال آينده را با مشكل مواجه مي‌كند، گفت: اميدواريم آخرين لايحه بودجه دولت دهم، امسال به موقع تقديم مجلس شود.


طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش كليد خورد
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: طرح استيضاح حميدرضا حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش هفته آينده در صحن علني بهارستان مطرح خواهد شد


استيضاح عباسي با حضور رئيس‌جمهور اولين دستورکار بهارستان در هفته آتي
سخنگوي هيئت رئيسه مجلس اولين دستور کار پارلمان در روز يکشنبه (16 مهرماه) را استيضاح محمد عباسي وزير ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: جلسه استيضاح با حضور محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور کشورمان برگزار خواهد شد.


چرا معصومه ابتکار حاضر نشد در خصوص مضر بودن پارازيت مصاحبه کند؟
معصومه ابتکار در حالي از مضر بودن امواج پارازيت بر روي بدن انسان سخن مي‌گويد که تا به امروز حاضر نشده است حتي سند کوچکي دال بر اثبات فرضيه‌اش ارائه کند!


رئيس‌جمهور بايد با صبر و طمأنينه به سوالات پاسخ مي‌گفت
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تاكيد بر اين نكته كه سران قوا و مسئولان نبايد اختلافات خود را به جامعه و مردم انتقال دهند، گفت: رئيس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملكت بايد با صبر و طمأنينه بيشتري به سوالات پاسخ مي‌گفت چرا كه وحدت، نياز فعلي كشور است.


آقامحمدي: كانديداهاي رياست جمهوري، 6 ماه پيش از ثبت‌نام از سمت خود استعفا مي‌دهند
يكي از طراحان طرح دوفوریتی الزام استعفای نامزدهای ریاست جمهوری از سمتهاي اجرايي و دولتي 6 ماه پيش از ثبت نام ، از اعلام وصول اين طرح در جلسه هفته آتي بهارستان خبر داد.


قانونمند شدن حضور اتباع خارجي غيرقانوني؛ نقطه آغاز دستيابي به احقاق حقوق انساني
معاون امنيتي انتظامي وزير كشور گفت: قانونمند شدن اتباع خارجي غير قانوني نقطه آغاز دستيابي به احقاق حقوق انساني است.


مردم از دولتی که عیوب را توجیه و محاسن را به خود منتسب می‌کند، متنفر می‌شوند
یکی از مراجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه نظر من به شخص خاصی نیست، گفت: اگر دولتی از خود راضی شد و آمد عیوب خود را توجیه کرد و محاسن را به خودش منتسب کرد، مردم از او متنفر می شوند.


برآيند کنفرانس مطبوعاتي احمدي‌نژاد فرونشاننده التهاب نبود/ ضرورت توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري
عضو حزب مؤتلفه گفت: برآيند و نتيجه كنفرانس مطبوعاتي رئيس‌جمهور پيام‌آور وحدت، آرامش و فرونشاننده التهاب موجود در عرصه اقتصادي كشور نبود.


دانشجويان زبده‌اي را در عرصه جنگ سايبري پرورش داده‌ايم
مديركل تشكل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد در تجمع اعتراضي دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد ايلام گفت:‌ امروز جنبش دانشجويي دانشگاه آزاد از زبده‌ترين و فني‌ترين دانشجويان عرصه جنگ سايبري بهره‌مند است.


ساخت سرپناه دائمي در مناطق زلزله‌زده شمالغرب توسط جهادگران بسيجي
مسئول واحد جهاد و پايداري بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينکه دانشجويان در مناطق زلزله‌زده به عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولان عمل کردند، گفت: دانشجويان جهادگر با مديريت صحيح مسائل را حل و كارها را به سمت آباداني هرچه سريعتر پيش ببرند.


آقاي وزير! با مدیریتی انقلابی زخم‌هاي فرهنگي ناشي از انفعال‌ را بهبود بخشيد
آقاي وزير! با مديريتي انقلابي زخم‌های کهنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را که به وسیله برخی مصلحت سنجی‌های ناشیانه و رفتارهای انفعالی اسلاف به وجود آمده است را هرچه سریع‌تر با مرهم اسلامی کردن بهبود بخشید.


تبادل تجارب دفاعی ایران و عراق سبب تحکیم امنیت منطقه است
وزیر دفاع ایران در دیدار با سعدون الدلیمی گفت: تبادل توانمندی و تجارب دو کشور به ویژه در بخش دفاعی، موجب پیشرفت و اقتدار دو کشور و نیز تحکیم ثبات و امنیت پایدار در منطقه است.


آمادگي سپاه محمد رسول الله براي اجراي طرح تحول اجتماعي در تهران
معاون فرهنگي سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از برنامه ريزي اين نهاد براي اجراي طرح تحول اجتماعي در تهران بزرگ خبر داد.

مشکلات اردوهاي راهيان نور برطرف مي‌شود/ افزايش تعداد راويان
رئيس سازمان اردويي راهيان نور گفت: مشكلات و معضلات اردوهاي راهيان نور توسط قرارگاه مركزي راهيان نور، سازمان بسيج مستضعفين و سازمان راهيان نور بررسي شده و در جهت رفع اين مشكلات برنامه‌ريزي‌هاي لازم بعمل آمده است.

کدهای پروژه اسرائیلی آشوب در ایران
تامل در مجموعه اظهارات منابع صهیونیست تردیدی در این باره باقی نمی‌گذارد که پروژه تبدیل اعتراض به آشوب یک پروژه اسرائیلی است.


خليج فارس در اسناد و كتب غربي و عربي + تصاوير
در حالي كه اين روزها باز هم مقامات اماراتي و برخي مقامات عرب ادعاهاي خود در خصوص خليج فارس و جزاير سه گانه را مطرح مي‌كنند و از لفظ مجعول استفاده مي‌كنند، خبرنگار باشگاه خبرنگاران با جستجو در سايت‌هاي مختلف غربي و عربي به نتايج جالبي رسيد.


امروز روحيه نشاط و احساس مسئوليت جوانان نخبه، فتح‌الفتوح انقلاب اسلامي است
رهبر معظم انقلاب اسلامي با بيان اينكه فاصله علمی زياد با دنيا و وجود رقبای نسبتاً قوی در منطقه،‌ از واقعيت‌هايی هستند كه ضرورت استمرار حركت پرشتاب علمی تا رسيدن به نقطه متناسب با شأن و جايگاه ملت ايران را دو چندان می‌كند، فرمودند: امروز روحيه نشاط و احساس مسئوليت جوانان نخبه نسبت به آينده كشور، همان فتح‌الفتوح انقلاب اسلامي است.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار