دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران با اشاره به اينكه دولت نهم با شعار مقابله با مفاسد در دستگاه‌هاي دولتي روي كار آمد گفت: يكي از شاخص‌هاي مهم مبارزه با مفاسد اقتصادي دولت نهم مبارزه با مفاسد درون دانشگاه آزاد بود كه در اين چند سال بارها مورد تاكيد احمدي‌نژاد هم قرار گرفت.

علي عبدي دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه دولت نهم در ابتدا با شعار مقابله با مفاسد در دستگاه‌هاي دولتي روي كار آمد اظهار داشت: يكي از شاخص‌هاي مهم مبارزه با مفاسد اقتصادي دولت نهم مبارزه با مفاسد درون دانشگاه آزاد اسلامي بود كه در اين چند سال بارها مورد تاكيد احمدي‌نژاد هم قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: بعد از سال 89 به بعد شاهد اين مسئله بوديم كه نه تنها مباحث و شعارهاي گذشته مطرح نشد بلكه در بخش‌هاي مختلف به برخي از افراد با سابقه نه چندان مثبت هم پست‌هاي كليدي داده شد.

اين فعال دانشجويي در ادامه يادآور شد: در خصوص برخي از افراد و يا مسئولان دولتي‌ كه اكنون از حاميان جاسبي به حساب مي‌آيند و با اين ديدگاه كه مي‌خواهند از تجربيات وي در محيط آموزش و دانشگاه استفاده كنند اين سوال پيش مي‌آيد كه چرا در آن زمان از اين تجربيات استفاده نمي‌كردند.

دبير تشكيلات  انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران بيان داشت:‌ جاي تاسف است كه برخي از افراد با سردادن شعارهايي، مردم، عناصر حزب‌الهي و دانشجويي را براي اخذ راي در گرفتن  پست و مقام به سوي خود جذب مي‌كنند.و بعد از رسيدن به جايگاه مورد نظر خود، شاهد بي‌توجهي آنان به مطالبات دانشجويي و امت حزب‌الهي هستيم كه اين مسئله طي ماه‌هاي گذشته در خصوص انتصاب‌هاي مرتضوي-جاسبي به انجام رسيده است.

عبدي بيان كرد: متاسفانه افرادي كه هميشه دم از تعامل با دانشجويان مي‌زنند و تنها براي  رسيدن به اهداف و منافع خود در مقطعي از زمان با رسانه‌ها و دانشجويان دوست مي‌شوند و در اين ميان بعضا به توهين‌هاي دانشجو  بدون هيچ واكنشي گوش مي‌دهند كه در عمل همه اين رفتارها دروغ و كذب است.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه دانشجويان در صورت نياز و در فرصت مناسب نسبت به اين شرايط واكنش نشان مي‌دهند گفت:‌ برگزاري كرسي‌هاي آزادانديشي، نشست‌ها و جلسات نقد يك طرفه را در صورت لزوم و عدم پاسخگويي مسئولان از سوي جنبش دانشجويي قطعا شاهد خواهيم بود.و بهتر است كه مسئولان با حضور در ميان دانشجويان به شبهات موجود در خصوص انتصاب‌هاي اخير  پاسخ دهند.

دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در پايان خاطرنشان كرد: دانشجويان و جنبش دانشجويي با برقراري يك فضاي مناسب منطقي و عقلايي در فضاي  دانشگاه و همچنين پاسخگويي مسئولان اجازه سوء‌استفاده  به افرادي كه سابقه درخشاني در كارنامه خود ندارند و اكنون عهده‌دار وظايفي در كشور شده‌اند را نمي‌دهند.

انتهاي پيام/

پ2

برچسب ها: جاسبی ، دانشگاه ، دولت ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار