واکنش عسگر اولادي به طرح وحدت ملي /انتقاد از برخي اظهارنظرها درباره اعتماد به آمريکا

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: با مذاکره با آمريکا موافق نيستيم چرا که شرايط مساوي نيست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حبيب الله عسگر اولادي دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره سخنراني رئيس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل متحد و ارتباط با آمريکا اظهار داشت: سفر رئيس جمهور خوب بود اما به عنوان موتلفه اسلامي و جبهه پيروان خط امام و رهبري با چند مواضع وي موافق نيستيم .

وي با بيان اين مطلب که موتلفه اسلامي با مذاکره با آمريکا موافق نيست، گفت: در حال حاضر شرايط مساوي نيست و هر گاه آمريکا تحريم ها و محاصره ها علیه کشورمان را بر دارد در مورد مذاکره  با آنها اظهار نظري خواهیم داشت.

عسگر اولادي افزود: تعليق غني سازي ما را عقب مي اندازد و آمريکا تاکنون مشي خود را درباره جمهوري اسلامي تغيير نداده است .

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره تشکيل دولت وحدت ملي اظهار داشت: دقيقا نمي دانم که هاشمي رفسنجاني چه گفته اما مسئله وحدت زماني مطرح مي شود که وحدتي وجود نداشته باشد و در حال حاضر حول محور مقام معظم رهبري وحدت در کشور وجود دارد اما مطمئنا سليقه هاي مختلفي در ميدان حضور دارند.

وي ادامه داد: اگر در حال حاضر از وحدت ملي صحبت کنيم در دنيا اين گونه انعکاس پيدا مي کند که ما وحدت نداريم؛ و اين مسئله در حالي است که در کشور وحدت وجود دارد و مردم در تمامي ميدان هايي که بايد حضور داشته باشند به دعوت نظام پاسخ مي دهند و حضور آگاهانه و فعالي را در صحنه خواهند داشت.

عسگر اولادي تاکيد کرد: اگر منظور از وحدت ملي اين است که فتنه و انحراف هم حضور داشته باشند مي توان گفت که آنان اصلا وحدت ملي را قبول ندارند.

انتهای پیام/

پ2
برچسب ها: جبهه ، احزاب ، اولادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار