داستان پليسي جنايي "سوسك طلايي" نوشته "ادگار آلن پو" از شنبه 15 مهر از شبكه راديويي تهران پخش مي شود.

محسن حكيم معاني، سردبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه راديويي "كتاب شب" هر  هفته به روايت داستان هاي ايراني و خارجي مي‌پردازد و شنبه 15 مهر داستان كوتاه "سوسك طلايي" نوشته  "ادگار آلن پو" از اين برنامه در ساعت 23:30 به روي آنتن خواهد رفت.
وي اظهار داشت: "ادگار آلن پو" نويسنده داستان هاي كوتاه، شاعر، نقاد و ويراستار امريكايي است كه عمده شهرتش به خاطر توسعه بخشيدن به گونه هاي ادبي و خيال پردازي است، "پو" از پيشروان داستان هاي پليسي مدرن محسوب مي شود و بسياري از آثار او شهرت جهاني دارند؛ آثارش سراسر از هيجان و زيبايي هاي طبيعت است به قدري در تفسير و نقد حالات تبحر دارد كه كليه خوانندگان خود را حتي در همين قرن حاضر تحت تاثير قرار مي‌دهند.
وي در ادامه با اشاره به اينكه "سوسك طلايي" قصه‌اي وحشت انگيز و خيالي است، گفت: "پو" در 1827 به ارتش وارد شد و در بوستون ابتدا در زرادخانه به خدمت پرداخت پس از آن به جزيره ساليوان واقع در كاروليناي جنوبي اعزام گشت اين جزيره را در قصه "سوسك طلايي" وصف كرده است.
وي خاطرنشان كرد: "محمد احمدي" به عنوان تهيه كننده، "بهروز رضوي" گوينده، "احسان پويا" كارشناس و منتقد، "معصومه خادم نيا"، "محمدرضا گودرزي" و "مريم نيكرو" به عنوان نويسنده در اين برنامه همكاري مي‌كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پرسین
۱۶:۲۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
جالبه میشه از داستان های قدیمی ادگار آلن پو بگذارید.مرسی از کمکاتون
آخرین اخبار