فیلم منتشر شده از کتک خوردن یک جوان 18 ساله سیاه پوست در خیابان های بیرمنگام خشم مردم را برانگیخت.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، به نقل از بیرمنگام میل؛ فیلم منتشر شده از کتک خوردن یک جوان 18 ساله سیاه پوست در خیابان های بیرمنگام خشم مردم را برانگیخت. در فیلم دیده شده که یک مرد به سمت جوان 18 ساله سیاه پوست رفته و ناگهان وی را به باد کتک گرفته است. ضربات وحشتناک بیشتر به پشت گردن و ناحیه سر جوان اصابت کرده و به همین خاطر وی بشدت مصدوم شده است.



چند شاهد نیز در کشمکش دخالت کرده و سعی کرده اند تا جوان سیاه پوست را از زیر ضربات مرگبار مرد نژادپرست نجات دهند. قربانی که به گفته پزشکان بشدت آسیب دیده، در این حادثه چند دندان خود را از دست داد.

انتشار فیلم برخورد نژادپرستانه، باعث بروز خشم بسیاری از کاربران شده است. جوان بیگناه تنها قربانی سیاست های غلط و تفکر نادرست نژادپرستانه شده است. در حال حاضر پسر جوان در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.



مرد مهاجم سفید پوست قبل از حمله کلاهی بر سر داشته که پس از حمله آن را به دست میگیرد. مهاجم سفید پوست در فیلم ها مردی لاغر اندام با شانه های پهن و سر تراشیده با موهای کوتاه است که پلیس بیرمنگام وی را تحت تعقیب خود قرارداده و جستوجوهایش را برای یافتنش آغاز کرده است.



برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار