سريال هاي ساخته شده در خصوص نيروي انتظامي با تداوم پيدا كردن در طول سال بايد ياد حماسه آفرينان اين عرصه را همواره زنده نگه دارند.

حبيب الله كاسه ساز كارگردان سريال "سقوط آزاد" در خصوص هفته نيروي انتظامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از اقدامات مثبت نيروي انتظامي همكاري آن ها با رسانه در خصوص اطلاع رساني فرهنگ ناجا به مردم است و نبايد اين آگاهي مختص به كلانتري ها و گشت ارشاد باشد. بلكه بايد تمامي جنبه ها مثل ماموريت آن ها، پليس فتا و مواردي از اين قبيل را به تصوير كشيد.
وي ضمن گراميداشت هفته نيروي انتظامي افزود: سريال هاي ساخته شده در خصوص ناجا تا به حال توانسته امنيت ذهني را به مخاطبان ارائه دهد همچنين نام و ياد نيروي انتظامي و شهداي آن نبايد مختص به هفته آن باشد. بلكه در كل سال با ساختن تله فيلم، فيلم كوتاه، مستند و مواردي از اين قبيل مي‌توان از قشر پرتلاش ناجا ياد كرد.
وي با تشكر از حمايت هاي نيروي انتظامي در ساخت سريال ها گفت: خوشبختانه ناجا در ساخت سريال ها به ما مشاوره داد و در اين امر هماهنگ بود. همچنين فيلم سازان ما با هنر و هماهنگي نيروي انتظامي توانايي افزايش امنيت را در جامعه دارند و ذهن مخاطب را نسبت به امورات پليس آگاه  كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار