مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید با وارد کردن انرژی منفی به تیم ملی جو را متشنج کرد چون این مسئال به سود تيم ملي نيست

محمد قاضی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و هر روز آماده بازی سخت با کره جنوبی می شویم. با حضور پر شور هواداران در ورزشگاه آزادی سه امتیاز مهم این بازی را برای صعود به جام جهانی بدست خواهیم آورد.
وی ادامه داد: برای بازی با کره جنوبی برنامه ریزی خوبی داریم تا با کسب هر سه امتیاز در جدول بالاتر از حریفان خود قرار بگیریم.
قاضی در مورد ضعف مهاجمان تیم ملی در دو بازی گذشته تیم ملی تصریح کرد: نباید بگذاریم که انرژی منفی وارد تیم شود چون این افکار غلط به تیم ضربه می زند. در بازی با کره جنوبی بازی رو به جلویي را انجام خواهیم داد و تمام تمرکزمان گلزنی و برتری مقابل این تیم قدرتمند است.
وی ادامه داد:  قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی مقابل دیدار با کره جنوبی بستگی به نظر "کارلوس کی روش" سرمربی تیم ملی دارد و او صلاح می داند که چه مهاجمی در ترکیب قرار گیرد.
قاضی درمورد آشتی با رسانه ها تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال با رسانه ها قهر نکرده بودند که حالا آشتی کنند بلکه این رسانه ها هستند که نسبت به بازیکنان کم لطفی کرده و برای ما حاشیه سازي می کنند به همین دلیل با رسانه ها مصاحبه نمی کردیم.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز با صلاحدید کی روش حاضر به  مصاحبه با رسانه ها شدیم تا ثابت کنیم که هیچ مشکلی با رسانه ها و جراید نداریم./با
 

 

 

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار