در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از فرزندان شهدای ترور هسته ای تقدیر می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، این رویداد فرهنگی و هنری در سال های اخیر تلاش کرده تا زمینه حضور، مشارکت و قدردانی از خانواده ها و کودکان و نوجوانی که بخشی از هویت انقلاب اسلامی را رقم زده اند، فراهم کند تا به نوعی از ظرفیت فرهنگ و هنر و به ویژه سینما در راستای معرفی این ایثارگری ها و خانواده های مرتبط با آن ها آنگونه که شایسته است، بهره گیرد.
در جشنواره بیست و پنجم تقدیر از شهدای دانش آموز و خانواده های آن ها از جمله رویکردهای جشنواره بود که در نهایت نتایج ارزشمندی را به همراه داشت. اهدای جایزه مزین به نام دو شهید بزرگوار نوجوان از جمله شهید بهنام محمدی در بخش مسابقه سینمای ایران و شهید محمد الدوره در بخش مسابقه بین الملل و از سوی دیگر تولید فیلم بزرگ مرد کوچک با موضوع شهید محمدی از نتایج این رویکرد بود.
امسال نیز شاهد حضور برکات خانواده های شهدای ارزشمند دیگری در جشنواره فیلم کودک هستیم که با خون خود در شرایط خطیر فعلی که شاهد هجمه گسترده غرب به تمامی ارزش های اسلامی هستیم، باز هم درخت عظیم انقلاب اسلامی را به بهره هایی چون ایثار و جانفشانی مزین کردند. شهدای ترور هسته ای اخیر به عنوان پرچمی از مظلومیت و انسانیت جوانان این مرز و بوم و انقلاب اسلامی در مقابل سبعیت، وحشی گری و رذالت های کسانی است در تبلیغات پرزرق و برق و کاذب خود را منادی آزادی و حقوق بشر می دانند، تا قیامت برافراشته خواهند بود.
در سال اخیر، طی اقدامی ننگین بخشی از سرمایه های علمی کشورمان، 4 دانشمند و محقق حوزه هسته ای از جمله شهید مصطفی احمدی روشن، شهید داریوش رضایی نژاد، شهید محمود شهریاری و ‌شهید مسعود علی محمدی توسط نیروهای دست پرورده موساد و آمریکا به شهادت رسیدند و جشنواره فیلم کودک تلاش می کند تا با تقدیر از دو کودک این شهیدان از جمله آرمیتا و علیرضا، در اقدامی نمادین به نوعی قدردان خانواده هایی باشد که بخشی دیگر از هویت انقلاب عظیم اسلامی را در دوره معاصر رقم زدند.
ایجاد نشاط و شادابی در میان کودکان و نوجوانان از جلمه مضامین موجود در پیام جشنواره فیلم کودک است در این دوره تلاش می شود تا فضایی شاد برای همه کودکان ایران اسلامی به ویژه این دو کودک عزیز فراهم شود تا خاطره ای شیرین برای آن ها رقم خورد کودکانی که آسیب دیده سخت ترین رذالت های انسانی هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.