رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مراحل پایانی فعالیت عمرانی طرح استان اضطراری بلند مدت پارک چیتگر و افتتاح آن در عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عزیزالله رجب زاده افزود: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در این طرح، نخستین مانور اسکان اضطراری شهروندان عضو گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله در این مجموعه برگزار می شود.
 
طرح اسکان اضطراری در پارک چیتگر در دو منطقه انجام شده و از امکاناتی چون هزار و 671 سکوی بتنی نصب چادر، هزار و 700 متر مربع فضای درمانی در دو طبقه، 14 هزار و 500 متر شبکه انتقال و توزیع آب، دو کانتینر سردخانه، 4 هزار و 400 متر شبکه برق رسانی، 500 متر ساختمان اداری، 720 متر انبار سرپوشیده، منبع آب با ظرفیت ذخیره یک میلیون لیتر، هزار و 650 پایه چراغ روشنایی و 8 دستگاه ژنراتور تامین برق اضطراری برخوردار است.
 
رجب زاده عنوان داشت: 70 سکوی آبخوری، 5 مجموعه سرویس بهداشتی ثابت، 15 مجموعه سرویس بهداشتی سیار و تعدادی سکوی حمام و نانوایی از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این پارک است.
 
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به پارک های افرا، خرگوش دره، فتح، جانبازان، سرخه حصار، شقایق خاطر نشان کرد: در مجموع 3 هزار و 472 سکوی بتنی ویژه نصب چادر با امکانات جانبی مورد نیاز ویژه شرایط بحرانی و نیز آموزش عمومی و ایجاد ظرفیت گردشگری در زمان عادی در آن پیش بینی شده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار