عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي الزاماتي دارد از جمله اينكه بايد هم‌افزايي و هماهنگي خاصي ميان دستگاه‌ها و مسئولان تصميم گيرنده ايجاد شود و مسئولان به جاي تضعيف يكديگر خوب است كه به فكر تحقق ميداني راهبرد اقتصاد مقاومتي، رشد، رونق و شكوفايي اقتصادي كشور باشند.

آيت‌الله عباس كعبي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ميزان موفقيت دستگاه‌هاي مختلف در جهت حمايت از توليدات داخلي و کار و سرمايه ايراني گفت: سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني و در تداوم آن اقتصاد مقاومتي جهت عبور از تحريم‌ها، رونق و شكوفايي اقتصادي طراحي شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه كه يكي از راهبردهاي مهم اقتصاد مقاومتي حمايت از كار و سرمايه ايراني است، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي عزم مسئولان نظام، نخبگان، سرمايه‌گذاران و آحاد مردم را مي‌طلبد و بايد به يك آهنگ عمومي تبديل شود.

وي تاكيد كرد: در شرايط حساس فعلي دشمنان نظام اسلامي در جنگي تمام عيار سبد كالاي ملت ايران را نشانه گرفته‌‌اند اما ملت ايران با بكارگيري ظرفيت‌هاي عظيم خود دشمن را زمين گير كرده است.

آيت الله كعبي با بيان اينكه راهبرد اقتصاد مقاومتي و توليد ملي به نظريه‌اي قابل تحقق تبديل شده است، افزود: اين راهبرد مهم امروز به يك فرهنگ عمومي تبديل شده است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح كرد: تحقق اقتصاد مقاومتي الزاماتي دارد از جمله اينكه بايد هم‌افزايي و هماهنگي خاصي ميان دستگاه‌ها و مسئولان تصميم گيرنده ايجاد شود و مسئولان به جاي تضعيف يكديگر، خوب است كه به فكر تحقق ميداني راهبرد اقتصاد مقاومتي، رشد، رونق و شكوفايي اقتصادي كشور باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار