تمرین تیم فوتبال استقلال امروز یکشنبه از ساعت 16:30 با حضور یک بازیکن دورگه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درتمرین روز یکشنبه 16مهر که از ساعت 16:30آغاز شد بدون حضور بازیکنان ملی پوش وارش برهانی، سیاوش اکبرپور، فابیو جانواریو، رودریگو توزی زیر نظر مجید صالح پیگری شد وحضور یک بازیکن دورگه انگلیسی – ایران برسرتمرین  آبی پوشان پایتخت از نکات قابل توجه درتمرین استقلالی ها بود که نام وی عباس صادقی است ودرکنار میثم بانو، امیرحسین صادقی، امین منوچهری، علی حمودی، حنیف عمران زاده، هاشم بیگ زاده و کیانوش رحمتی به تمرینات می پردازد.

گفتنی است: درتمرین آبی پوشان منصورپور حیدری وشاهرخ بیانی حاضر هستند وتعداد کمی از هواداران درداخل کمپ استقلال به تشویق بازیکنان می پردازند ضمن اینکه شنیده ها حاکی ازاین است که یک بازیکن نیز ازتیم فوتبال پارسای تهران جذب این تیم شده است.

لازم به ذکر است: بنرهایی که محتوای آن راپیام تسلیت به علت فوت والده امیر قلعه نوعی سرمربی این باشگاه درآکادمی استقلال از سوی هواداران نصب شده نیز از نکات جالب توجه دراین تمرین است.

*امیرحسین صادقی: برخی قصد دارند طرفداران تراکتورسازی را نسبت به ما تحريک کنند

بازيکن تيم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: مسئله ای که این روزها برخی از مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برعدم بازی درست مقابل استقلال تهران درفصل یازدهم لیگ برتر عنوان می کنند قصد دارند تا بااین صحبتها طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برعلیه ما بشورانند وبه عقیده من آنها از نظر فکری عقب هستند و به نظر کوته فکر می آیند چرا که به عقیده من بازیکنان تراکتورسازی تبریز در برابر آبی پوشان بازی جوانمردانه ای انجام داده اند واگر به پای بازیکنان تراکتورسازی کیلومتر شمار نصب می کردند مسئولان این باشگاه می دیدند که 10تا 15 کیلومتر فقط دوندگی داشته اندو هیچگونه کم کاری انجام زاده اند.

وی تصریح کرد: مشکلات مالی آبی پوشان همواره ادامه دارد ومتأسفانه هنوز هیچ پولی دریافت نکرده ایم و باید تأکید کنم که به فتح اله زاده نیز دراین زمینه نمی توان خرده گرفت چراکه از اوهم به دلیل اینکه تک وتنهاست کاری برنمی آید وباتوجه به اینکه چهارهفته تا پایان تیم فصل اول باقی مانده اگر این مسائل بخواهد استمرار داشته باشد با مشکلات بسیاری روبرو می شویم وامیدواریم هرچه زودتر این مسائل خاتمه پیدا کند وماهم به جایگاه واقعی خوددر جدول رده بندی دست پیدا کنیم.

صادقي خاطرنشان کرد: تمرینات ما از امروز صبح 16مهر آغاز شود وبه مدت چهار روز ادامه دارد ضمن اینکه پس از اتمام تمرینات چهارروزه یک بازی تدارکاتی باتیم ملی امید زیر 22ساله ها خواهیم داشت و پس از آن برای بازی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز آماده می شویم.

*ستار همدانی: جوابی به کوته فکرها نمی دهم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باتوجه به صحبت هایی که مسئولان تراکتورسازی انجام داده اند به هیچ وجه حاضرنیستم جواب آنها را بدهم.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شده اند که ماو کادر فنی فصل گذشته این باشگاه به بازیکنان اشاره کرده ایم که دربرابر استقلالی ها محکم بازی نکنند ومن نیز معتقدم که نباید جواب کوته فکرها را داد واز مسئولان که به این صحبت را انجام داده اند شکایت کرده ام ضمن اینکه پیگیری های لازم را ازطریق شاه حسینی انجام می دهم.

*حنیف عمران زاده:‌ شرایط مالی نامناسب برای نا خطرآفرین است

بازيکن تيم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بی پولی به بازیکنان تیم استقلال فشار آورده و حتی بازیکنان راه آهن که دم از بی پولی می زنند تاکنون 40 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند اما ما هنوز از سال گذشته از باشگاه طلب داریم و اگر این شرایط ادامه پیدا کند باید تمام زندگی خود را بفروشیم تا بدهی های خود را بدهیم.

وی تصریح کرد:‌ حرف های مسئولان تراکتورسازی بی پایه و اساس است و درگیریهای بین دو نیمه بازیکنان استقلال و تراکتورسازی درفصل یازدهم اثباتی برادعای غلط مسئولان تراکتورسازی است.

گفتني است، در اواسط تمرين بود که بر تعداد تماشاگران افزوده شد، هاشم بيگ زاده به علت مصدوميت تمرين را ترک کرد، کيانوش رحمتي انفرادي تمرين کرد.

شايان ذکر است، در تمرين امروز هم شايعاتي مبني بر فسخ قرارداد دروازه بان استراليايي بنام ليام ردي به گوش مي رسد. تمرين استقلال پس از حدود يک ساعت و نيم به پايان رسيد./مح

برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، دورگه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار