استيضاح وزير ورزش، فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها، توانايي نیروی هوافضاي سپاه در عرصه نبردهاي موازي، تشکیل هیئتی ویژه‌ برای پی گیری آزادی زائران ایرانی در سوریه و موفقيت استراتژيك وزارت اطلاعات در روند دستگیری و انهدام هسته‌های تروریستی موساد از مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


از استيضاح وزير ورزش و جوانان تا خلوت علي مطهري و غلامرضا مصباحي‌مقدم در صحن علني
استيضاح وزير ورزش و جوانان مهمترين حاشيه جلسه علني بهارستان بود که جاي متن را گرفت.



توقف فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها به منزله عدم پرداخت يارانه نقدي به مردم نيست
رئيس کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به توقف فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها گفت: اين موضوع به منزله توقف پرداخت يارانه نقدي به خانوارها نخواهد بود.


موافقت مجلس با فوریت توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها
نمایندگان مجلس با فوری بررسی شدن طرح توقف اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها موافقت کردند.


رايزني با قطر و تركيه براي آزادسازي ايرانيان ربوده‌شده در سوريه
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: در حال رايزني با کشورهاي ترکيه و قطر براي آزادسازي زائران ايراني ربوده‌شده در سوريه هستيم.


دولت با توقف اجراي فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها مخالف است
معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: دولت با طرح يک فوريتي در خصوص توقف اجراي هدفمند کردن يارانه ها که امروز به تصويب نمايندگان مجلس رسيد، مخالف است.


موفقيت استراتژيك وزارت اطلاعات در روند دستگیری و انهدام هسته‌های تروریستی موساد
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در گزارشی به بررسی روند دستگیری و انهدام هسته‌های تروریستی موساد برای ضربه‌زدن به دانشمندان هسته‌ای ایران پرداخته است.


آمريکايي‌ها از تنش‌هاي ايجاد شده در مرز سوريه و ترکيه سوءاستفاده مي‌کنند
مشاور امور بين‌الملل مقام معظم رهبري گفت: از سوي دول غربي به‌خصوص آمريکايي‌ها تحريکاتي صورت مي‌گيرد و آنها به دنبال اين هستند که از هر تنشي در منطقه براي مداخله در امور داخلي کشورها استفاده کنند.


مسئولان به جاي تضعيف يكديگر به فكر اقتصاد مقاومتي باشند/ضرورت همكاري دستگاه‌هاي تصميم گيرنده براي تحقق حمايت از كار و سرمايه ايراني
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي الزاماتي دارد از جمله اينكه بايد هم‌افزايي و هماهنگي خاصي ميان دستگاه‌ها و مسئولان تصميم گيرنده ايجاد شود و مسئولان به جاي تضعيف يكديگر خوب است كه به فكر تحقق ميداني راهبرد اقتصاد مقاومتي، رشد، رونق و شكوفايي اقتصادي كشور باشند.


برگزاري همزمان انتخابات شوراها و رياست جمهوري در راستاي کاهش هزينه‌هاي بيت‌المال
عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: همزماني انتخابات شوراهاي شهر و روستا و رياست جمهوري باعث کاهش هزينه بيت المال است، زيرا براي برگزاري هر انتخاباتي صدها دستگاه و مجموعه حداقل 6 ماه درگير مي‌شوند.



آمادگی دانشگاه تربیت‌مدرس برای برگزاری همفكري اقتصادي با مسئولين كشوري
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت‌مدرس از آمادگي اين دانشگاه برای برگزاری میزگرد "بررسی راهکارهای برون‌رفت از تلاطم بازار سکه و ارز" با حضور مسئولاني از دولت، مجلس و قوه قضاييه خبر داد.


توانايي نیروی هوافضاي سپاه در عرصه نبردهاي موازي
فرمانده دافوس سپاه با اشاره به آمادگی اين نيرو براي دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه جنگ هوشمند و دانش بنیان افزود: نیروی هوافضاي سپاه قادر است در یک نبرد موازی اهداف کلیدی دشمن را مورد هدف قرار داده و منهدم سازد.


مجموعه موازی غنی‌سازی «فردو» از شاهکارهای پدافند غیرعامل است
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: پروژه‌های مهمی در بخش مخابرات، صدا و سیما، هسته‌ای به انجام رسیده که از جمله این پروژه‌ها مجموعه موازی غنی‌سازی فردو است که از شاهکارهای پدافند غیر عامل محسوب مي‌شود.


استکبار براي اثرگذاري بر موج بيداري اسلامي راهي باطل در پيش گرفته است
وزير اطلاعات گفت: بيداري اسلامي تحولات عظيمي در منطقه به وجود آورده و استكبار براي اثرگذاري بر اين تحولات راهي باطل را در پيش گرفته است.


هاموند: به خیابان‌های ایران چشم دوخته‌ایم
3 روز پس از اظهارات هیلاری کلینتون مبنی بر اینکه معترضان در ایران باید روی موضوع هسته‌ای متمرکز شوند، فیلیپ هاموند وزیر دفاع انگلیس هم تاکید کرد که هدف تحریم‌های غرب علیه ایران «تهدید موجودیت رژیم» و «راه اندازی آشوب خیابانی» است.


تغییر درخواست اسراییل از ترسیم خط قرمز آشکار به ترسیم خط قرمز پنهان در مذاکرات مخفی با آمریکا
منابع اسراییلی می گویند دولت آمریکا از اقدام خودسرانه بنیامین نتانیاهو در تعیین خط قرمز برای برنامه هسته ای ایران، در حالی که آمریکا مخالف این اقدام است، به شدت عصبانی است.


تشکیل هیئتی ویژه‌ برای پی گیری آزادی زائران ایرانی در سوریه/ امیدواریم تهدید تروریست‌ها هرگز شکل عملی به خود نگیرد
معاون پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه گفت: سفارت کشورمان در سوریه پی گیر آزادی زائران ایرانی در این کشور بوده و وزارت امور خارجه در این خصوص هئیت ویژه‌ای تشکیل خواهد داد.


نشريه ستاره صبح مجرم شناخته شد
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: دادگاه نشريه ستاره صبح به دو اتهام افترا به نهادها و نشر مطالب خلاف واقع كه در هر دو عنوان اتهامي با اكثريت آرا مجرم شناخته شد.


مدير‌مسئول روزنامه مغرب به اتهام مالي دستگير شده است
سردبير روزنامه مغرب گفت: درباره اتهام مدير‌مسئول اين روزنامه اطلاعات رسمي به ما ارائه نشده است ولي براساس اخبار منتشره، مشخص شده اتهامات او به سبب مسائل مالي است.


وكيل جوانفكر: هيچ اقدامي براي آزادي جوانفكر نكرده‌ام
وكيل جوانفكر گفت: هيچ اقدامي براي آزادي جوانفكر نكرده‌ام و اطلاعي در خصوص اعمال ماده 18 در مورد جوانفكر ندارم.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار