مدير عامل سازمان خدمات و رفاه اجتماعي شهرداري گفت: سازمان های مردم نهاد درحوزه کودک مي توانند در تبديل نگاه سياسي به نگاه اجتماعي نسبت به مشکلات اجتماعي کودکان مشاور ما باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسين زارع صفت در مراسم قدرداني از فعالان حوزه کودک افزود:  نحوه پرداختن به مشکلات مهم است چراکه هيچ جامعه اي مصون از مشکلات نيست واعتقاد دارم که محله ها مکان خوبي براي حل و فصل اين مشکلات است. همين جا به NGO ها اعلام مي کنم در مقام مشاور به ما کمک دهيد، ما نيز هر گونه کمکي که بتوانيم متقابلا ارائه مي دهيم.
 
وی تصریح کرد:يکي از مشکلات ما اين است که بر مسائل ديد غير تخصصي حاکم است در همين راستا به مسائل اجتماعي رنگ و بوي سياسي مي دهيم. 
 
وی بااشاره به اینکه کشور ما داراي تاريخي غني و فرهنگي برگرفته از انديشه هاي اسلامي است تصریح کرد: از نظر عاطفه و رسيدگي به کودک نيز ايرانيان اگر سرآمد نباشند در قله ها هستندهم اکنون نیز در رسيدگي به موضع کودک نيز مشکلات قانوني نداريم.  
 
زارع صفت  با تاکید به اینکه سال ها پيش به کنوانسيون جهاني پرداختيم و تقسيم کاري که بايد در اين زمينه صورت گرفته است گفت: حل بخشي از اين مسائل به دست نهادهاي مسئول است، بخشي در دست آحاد مردم و بخشي ديگر در دست  سازمان های مردم نهاد،NGO ها که از ديد من گروه هاي پيشرو هستند که توانسته اند به مسائل اجتماعي به گونه اي متفاوت بنگرند.  
زارع صفت خاطرنشان کرد: در شهر تعداد بالايي کودکان کار و خياباني نداريم اما متناسب با افقي که براي خود ترسيم کرده ايم حتي يک کودک کار و خياباني هم نبايد داشته باشيم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار