در حالی دومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار می شود که نیلسون دروازه بان اول تیم به تمرینات اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تمرین امروز صبح دوشنبه 17 مهر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی ساعت 9:45 دقیقه در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد که مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس  تهران آخرین نفری بود که وارد تمرین شد.
 
شایان ذکر است، گل محمدی و سلطانی کماکان مانند روز گذشته دو مربی حاضر در تمرین پرسپولیس هستند. گل محمدی همراه سایر بازیکنان در حال گرم کردن و دویدن است.

بهروز سلطانی مربی تیم های پایه ای پرسپولیس نیز تمرینات دروازه بان های پرسپولیس از جمله نیلسون، گردان و عابدزاده را زیر نظر دارد که نیلسون اولین تمرین خود را پس از مرخصی انجام می دهد؛ سعید شیرینی نیز در تمرینات حضور فعال دارد از ابتدای تمرین امروز صبح در ورزشگاه خیریه عمل حضور دارد.

 گفتنی است، غلامرضا رضایی به طور اختصاصی در حال دویدن است و در ضمن به خاطر مصدومیت زیر نظر چشمه سری پزشک تیم تمریناتش را دنبال می کند و  علی عسگر نیز در تمرین امروز سرخ پوشان شرکت ندارد.

 نکته جالب تمرین امروز صبح پرسپولیس ها، هنر نمایی و رو پایی زدن یحیی گل محمدی مربی این تیم بود که بازیکنان او را مورد تشویق قرار دادند.

در اوایل شروع تمرین نیز تعدادی از خبرنگاران و کادر فنی از جمله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی ال کلاسیکو بحث می کردند و هر کدام از آنها طرفدار رئال و بارسلونا بودند به طرفداری تیم محبوب خود می پرداختند.

بازیکن سابق برق شیراز در پی نامه ای که به کفاشیان داده بود از ایشان مبلغ 10 میلیون تومان درخواست کرده بود اما کفاشیان به اين موضوع ترتیب اثری نداده و سپس این هوادار به رویانیان مراجعه کرده و امروز هم می خواهد از مهدوی کیا این مبلغ را دریافت کند.

همچنين يک تماشاچي خانم که چند روز قبل نامه اي براي دريافت کمک مالي به علي کريمي داده بود به علت غيبت وي، از سوي غلامرضا رضايي پيگير جواب نامه اش شد.

بازیکنان در حال سرد کردن می باشند ولی دروازه بانان همچنان با مربی خود تمرین می کنند.
 
گفتني است، غلام رضا رضایی نفر اولی بود که از زمین تمرین بیرون آمد. تمرین ساعت 11:45 تمام شده است و یحیی گل محمدی از زمین درفشی فر خارج شد./مح
برچسب ها: بازگشت ، فوتبال ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار