فرمانده نيروي دريايي ارتش با اعلام آمادگي براي حضور اين نيرو در آب‌هاي آزاد گفت: 7 آذر فاز جديدي از ناوشکن جمهوري اسلامي ايران(سهند) به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در حاشيه مراسم هفتاد و هفتيمن سالگرد تاسيس دانشگاه دافوس در جمع خبرنگاران با گراميداشتن سالروز تاسيس اين دانشگاه اظهار داشت: در طول يک سال و نيم تحصيل در اين دانشگاه، درس‌هاي خوبي را فرا گرفتم و اميدوارم امروز نيز همه دانشجويان با استفاده از امکانات اين دانشگاه از تاکتيک‌ها و تکنيک‌هاي جديد بهره‌مند شوند.

فرمانده نيروي دريايي در پاسخ به اين سوال كه آيا ايران قصد حضور در آب‌هاي آزاد را دارد يا خير، گفت‌: همانطور كه بارها اعلام کرده‌ايم  آمادگي حضور در آب‌هاي آزاد بين‌المللي را داريم؛ آمادگي داريم در آب‌هاي اقيانوس اطلس و هند حضور داشته باشيم، اما تدابير اين مسئله نيازمند سلسله مراحلي است که بايد گذرانده شود.

وي در پايان در باره آخرين اطلاعات از ناوشکن سهند خاطرنشان كرد: فعلا در اين مرحله، بدنه آن بهره‌برداري و به آب انداخته شده اما هفتم آذرماه فاز جديدي از اين ناوشکن به بهره‌برداري خواهد رسيد و مورد استفاده نيروهاي مسلح و نيروي دريايي قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: دریادار ، ناوشکن ، سهند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار