یک کارگردان و تهیه کننده گفت: مسئولان باید تلاش کنند که جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در اصفهان نگه دارند تا از این طریق به کودکان شهرمان خوراک فرهنگی دهیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اکبر خامین با اشاره به برگزاری این جشنواره در اصفهان اظهار داشت: به نظر من جشنواره فیلم کودک باید همچون جشنواره "کن" به نام شهر اصفهان نامگذاری شود و برای همیشه در اصفهان بماند.

وی ادامه داد: به نظر من مسئولان باید در زمینه دعوت از مدعوین جشنواره دقت بسیاری به خرج دهند و از کسانی دعوت کنند که مرتبط با کار کودک و ساخت فیلم برای آنها هستند بنابراین دعوت از فعالان عرصه فیلم کودک، کودکان و نوجوانان و حتی پزشکان و روانشناسان فیلم کودک دعوت به عمل بیاید.

این کارگردان اصفهانی تصریح کرد: به نظر من برگزاری این گونه جشنواره‌ها واقعاً مفید است و اساس تربیت و روانکاوی کودکان برگزاری جشنواره‌هایی نظیر این است و مسئولان باید تلاش کنند که این جشنواره را در اصفهان نگه دارند تا از این طریق به کودکان شهرمان خوراک فرهنگی دهیم.

وی در مورد کمبودهای سینمای کودک و نوجوان اضافه کرد: به نظر من سینمای کودک باید شاد باشد و جای فیلم‌های شاد و موزیکال در سینمای کودک واقعاً خالی است و در بیشتر کارهایی که در رابطه با سینمای کودک انجام شده، بیش از آنچه شادی و روحیه کودکی به نمایش در آید، ‌سختی‌های کودکان به نمایش در آمده است./س

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، فیلم ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.