اعضای تیم استقلال برای بازی با تراکتور سازی آماده می‌شوند، اما این در حالی است که مربیان همواره پس از پایان تعطیلات با مشکلات عمده‌ای روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیش از آغاز تعطیلات اعضای باشگاه به بازیکنان اعلام کردند براي حضور در تمرینات برنامه ریزی لازم را داشته باشند تا استقلال در جلسات تمرینی به مشکلات عمده بر نخورد اما برخی این موضوع را نادیده گرفتند و باعث این شدند که آبی‌ها تصمینات دیگری را اتخاذ کنند و در این خصوص با باشگاه هماهنگ شوند.

گفتنی است، اعضای حاضر در تمرینات هر روز شرایط را برای امیر قلعه نوعی و مسئولان استقلال گزارش می کنند و در این میان غیبت اعضای تیم مورد بررسی کامل قرار گرفته است، زیرا پیش از آغاز تعطیلات در این خصوص به اعضای تیم اخطار داده است اما برخی بازیکنان این موضوع را نادیده گرفتند.

از جمله بازیکنانی که شرایط را در نظر نگرفتند خارجی‌های استقلال هستند.

توزی و ساموئل به کشورشان سفر کردند و در تمرینات دوشنبه شرکت نکردند زیرا قرار بود آنها یک روز بيشتر از دیگر بازیکنان زمان داشته باشند و پس از آن در تمرینات شرکت کنند اما این اتفاق رخ نداد و این دو بازیکن در تمرینات دوشنبه شرکت نکردند تا جریمه‌ای نقدی برای آنها در نظر گرفته شود.

در گزارش جریمه یک میلیون تومانی آنها به باشگاه ارائه شده است تامسئولان آن را مورد بررسی قرار دهند و تصمیم نهایی اتخاذ شود.
البته این مبلغ از قرار داد بازیکنان خاطی کسر می‌شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار