معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کارو رفاه اجتماعی گفت: 30میلیارد تومان اعتبار برای اجرای توزیع سبدهای غذایی برای کودکان زیر 6سال غذای گرم درروستاها و غذایی به مادران بارداروشیرده درنظر گرفته شده است.

عمادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مبلغ 30میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای سه برنامه غذایی برای اقشار آسیب پذیر در نظرگرفته شده است.
وی افزود: یک برنامه مربوط به توزیع سبدهای غذایی است که برای کودکان زیر 6سال درنظر گرفته شده است و 50هزار نفر راتحت پوشش دارد و15میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به برنامه دوم اشاره کردو گفت: برنامه دیگر ارائه یک وعده غذای گرم در روستا ، مهدها است که 150هزار نفر را تحت پوشش دارد و حدود 15میلیارد تومان هم به آن اختصاص داده شده است.

عمادی با اشاره به اجرای طرح جدید برنامه سوم که امسال برای اولین بار ارایه شده است اشاره کرد و گفت: برنامه جدید ارایه سبدهای غذایی به مادران شیرده و باردار از امسال به سبدهای غذایی افزوده شده و2میلیارد تومان نیز برای این طرح اختصاص داده شده است.

وی بااشاره به اینکه طرح اخیر به عنوان پایلوت شروع شده تصریح کرد: امیدواریم باارائه این طرح بتوانیم گام ها ی بزرگی درکاهش فقر خانواده های نیازمند برداریم.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی درخصوص شناسایی افراد نیازمند نیز خاطرنشان کرد: روش کار برای شناسایی افراد نیازمند حمایت به این صورت است که افراد از سوی کارشناسان بهداشتی شاغل درخانه های بهداشت روستاها و سایر مناطق به وزارت بهداشت معرفی شده وازسوی این وزارتخانه نیز به نهادهای حمایتی معرفی وتحت پوشش قرار می گیرند./ز  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار