بي بي سي فارسي با راه اندازي مجله هاي اينترنتي به ظاهر فرهنگي هنري به دنبال اغفال و جذب افراد ساده لوح مستعد خيانت به کشور مي باشد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ یکی از راهکارهای بنگاه هاي سخن پراکن روباه پیر "انگليس" برای نفوذ و جذب افراد از میان جوانان ساده لوح در بخش رسانه و اینترنت در کشورهای فارسی زباني همچون ایران، افغانستان و تاجیکستان راه اندازی مجله های اینترنتی است.

با این تئوری بی بی سی فارسی در سال ۸۴ مجله اینترنتی زیگزاگ را با نفوذ در میان فعالان مطبوعاتی و وبلاگ نویسان فارسی زبان با سفارش تهیه گزارش و مصاحبه های جهت دار ضد فرهنگی ، هنری و اجتماعی راه اندازی و با چهار سال کار کردن بر روی اغفال شدگان در این مجله ، نیروهای جوان را برای تاسیس اين شبکه تلویزیونی وابسته به دولت انگليس را تأمین نموده است يکي از اين اجير شدگان رسانه ملکه استعمارگر علي همداني ميباشد که در وبلاگش روند اجير شدنش را نوشته است:


از چندی قبل بعد از لو رفتن و افشای وابستگی مجله اینترنتی زیگزاگ دسترسی به آن محدود و برای عموم غیر قابل دسترس می‌باشد.

اما بلافاصله با همین تئوری مکارانه این بنگاه سخن پراکن یک مجله اینترنتی به نام «ج. ا» با همان مشی مخفیانه با پوشش فرهنگی هنری اجتماعی و ادعاي عدم وابستگی به بی بی سی راه اندازی مي کند و به دنبال جذب افراد ساده لوح برای خیانت به کشور می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار