رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: درجلسه قرعه کشی لیگ جوانان امید متاسفانه یک تیم غایب بود و مجبور شدیم برنامه لیگ را با 5 تیم تنظیم کنیم.

داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد متاسفانه بدقولی کرده در حالی که منتظر حضور آنها بودیم مجبور شدیم قرعه کشی را با 5 تیم برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: البته تیم های فولاد اهواز و علیصدر همدان نیز اعلام کرده بودند که شاید در لیگ جوانان و امید تیم بدهند، اما شاید آنها به واقعیت تبدیل نشد.

ضرغامپور درباره مبلغ ورودی لیگ جوانان و امید بیان کرد: مبلغ ورودی سه میلیون تومان اعلام شده بود که طبق آیین نامه لیگ تیمها فرصت دارند تا نیم فصل آن را پرداخت کنند و ما به این دلیل که جزو تیم های با سابقه هستند و نزد ما اعتبار دارند از آنها فعلا رقمی نخواسته ایم

رئیس سازمان لیگ پینگ پنگ برنامه کامل لیگ جوانان و امید در دور رفت را اعلام کرد: در هفته اول که 4 آبان ساعت 16 برگزار می شود، مناطق نفت خیز جنوب و صنعت نفت آبادان در اهواز و تیم های هیئت قزوین و تابان نخ سپاهان در قزوین به مصاف هم می روند و پتروشیمی استراحت می کند.

وی اضافه کرد: در هفته دوم که 22 آبان برگزار می شود نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام ماهشهر در آبادان و تابان نخ سپاهان و مناطق نفت خیز جنوب در اصفهان با یکدیگر دیدار می کنند وهیئت قزوین استراحت می کند.

ضرغامپور درباره هفته سوم دور رفت لیگ گفت: در هفته سوم که 29 آبان برگزار می شود پتروشیمی و هیئت قزوین به میزبانی ماهشهر و نفت آبادان تابان نخ سپاهان در آبادان با یکدیگر جدال می کنند و مناطق نفت خیز جنوب استراحت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هفته چهارم 6 دیدار برگزار می شود.

تابان نخ سپاهان در اصفهان میزبان تیم پتروشیمی بندر امام است.

مناطق نفت خیز جنوب نیز در اهواز میزبان هیئت قزوین خواهد بود ضمن اینکه نفت آبادان نیز استراحت می کند رئیس سازمان لیگ زمان هفته آخر نیم فصل را 4 دی اعلام کرد و گفت: روز دوشنبه چهارم دی ماه رأس ساعت ساعت 16 پتروشیمی بندر امام و مناطق نفت خیز جنوب در ماهشهر دیدار خواهند کرد و هیئت قزوین نیز برای دیدار با نفت، راهی آبادان می شود و مناطق نفت خیز جنوب نیز استراحت می کند.
داریوش ضرغامپور درباره وقفه ای که بین هفته چهارم و پنجم سوپرلیگ می افتد بیان کرد: در بین تاریخ 6 آذرماه تا 4 دی ماه زمان برگزاری رقابت های بین المللی فخر کاپ است که برای جوانان و امید در قزوین و برای بزرگسالان در تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، برنامه دور برگشت لیگ جوانان و امید نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است، جلسه قرعه کشی لیگ برتر بزرگسالان نیز قرار است 20 مهر ماه رأس ساعت 15 در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شود./ق
برچسب ها: تنیس ، لیگ ، غایب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار