معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای طرح "احیاگران نور" در منطقه با هدف ارتقاء سطح آگاهی بانوان مبلغ و تحکیم بنیان خانواده خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15، مهندس حیدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود : در عصر جدید مبلغان دینی به ویژه بانوان مبلغ که در ارتباط بیشتری با خانواده ها قرار دارند با دشواری های خاصی روبرو شده اند که تنها با خلاقیت و نوآوری در شیوه های تبلیغ دین می توانند موفق باشند . به همین منظور و با هدف شناسایی فرصت ها و تهدیدها در زمینه تبلیغ دین ، ایجاد خلاقیت و نوآوری در عرصه دین ،‌برقراری ارتباط موثر بین مخاطب و بانوان مبلغ و ایجاد انگیزه برای جذب و پرورش بانوان مبلغ جوان در سطح منطقه و نیز با توجه به ضرورت اهمیت حفظ ارزشهای دینی در خانواده جوان در سطح منطقه ، طرح احیاگران نور در دو بخش اجرا می شود . 
حیدری خاطرنشان کرد : در این راستا کارگاههای آموزشی احیاگران نور در سطح محلات بیستگانه با موضوعات نقش بانوان در ترویج زندگی اسلامی – ایرانی ،‌ راهکارهای اثربخشی تبلیغات اسلامی بانوان مبلغ ، آشنایی با مهارتهای زندگی ،‌نقش تبلیغ در تحکیم بنیان خانواده،‌تاثیر سواد ، نقش مبلغین در کاهش جاذبه های عرفان های نوظهور ،‌چگونگی پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر بر اساس تعالیم کتاب آسمانی قرآن کریم و ... برگزار می شود . 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 یادآور شد: ‌بخش دوم طرح نیز شامل برگزاری نشست تخصصی احیاگران نور است که پنجمین دور این نشستها در تاریخ 26 مهرماه با موضوع راهکارهای ارتقاء بخشی بانوان مبلغ در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و خلاقیت و نوآوری در شیوه های تبلیغی برگزار می گردد ./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار