مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور ، ادعای مجله فارين پالسي براي حمله نقطه‌اي به ايران طنز رسانه‌ای است، شناسایی و برخورد قاطعانه با اخلالگران ارزی ادامه خواهد داشت و... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ادعاي غرب درباره لغو تحريم‌ها در صورت دست برداشتن از انرژي هسته‌اي دروغ است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/19/412861_293.jpg

 مقام معظم رهبري فرمودند: تحريم‌ها را از زماني شروع کردند که اصلا حرفي از انرژي هسته‌اي نبود؛ مي گويند اگر ملت دست از حق خود در انرژي هسته‌اي بردارد تحريم‌ها را بر‌ مي‌داريم، دروغ مي‌گويند.

طرح سوال از رئيس‌جمهور با 102 امضا تسليم هيئت رئيسه مجلس شد
 نماينده مردم ساري ‌در مجلس از تقديم طرح سوال از رئيس‌جمهور با 102 امضا به هيئت رئيسه مجلس در نشست علني امروز بهارستان خبر داn.

نظر امام صادق(ع) درباره اختلاط به بهانه تدريس علم/ مزايا و سودمندي‌هاي تجربي و تئوريك تفكيك جنسيتي

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/19/413518_789.jpg

 استاديار و عضو هيات علمي موسسه امام خميني(ره) گفت‌: اختلاط جنسيتي در دانشگاه‌ها معضلات و مشكلاتي را ايجاد كرده اما كاملاً اثبات شده كه تفكيك جنسيتي، مزايا و سودمندي‌هايي از نظر تجربي و تئوريك دارد‌ بنابراين بايد از اصل موضوع دفاع كرد.

از مجامع بین المللی خواستاریم تا سرکرده منافقین را برای محاکمه به ایران تحویل دهتد
 نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از مجامع بين المللي مي‌خواهيم سرکرده گروهک تروريستي منافقين را براي محاکمه به جمهوري اسلامي ايران تحويل دهند.

تلاش همگاني براي احياي جنبش دانشجويي اصيل انقلابي
مهدی امیریان دبیر تشكيلات دفتر تحکیم وحدت طی یادداشتی به ارزيابي عملكرد جنبش دانشجويي در آستانه انتخابات 92 پرداخت و افزود: همه بايد براي احياي جنبش دانشجويي انقلاب تلاش كنيم.

طرح سوال از رئيس‌جمهور با 102 امضا تسليم هيئت رئيسه مجلس شد
 نماينده مردم ساري ‌در مجلس از تقديم طرح سوال از رئيس‌جمهور با 102 امضا به هيئت رئيسه مجلس در نشست علني امروز بهارستان خبر داد.

آقای اردوغان! پازل دشمنان منطقه را با تصمیمات اشتباه تکمیل نکنيد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/19/414301_408.jpg

 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای خطاب به نخست وزیر ترکیه نوشت: به یاد داشته باشید که اسرائیل و آمریکا هیچ‌گاه به تعهدات خود در قبال کشورهاي ديگر پایبند نبوده و چیزی جز منافع خود و خاری مسلمان را در منطقه و جهان دنبال نمی‌کنند.

آسیب‌شناسی ساختار حاکمیتی مدیریت آب در ایران
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، ساختار حاکمیتی مدیریت آب در ایران را مورد بررسی تطبیقی و آسیب‌شناسی قرار داد.

كدام دولت‌ها براي رسيدن به مقاصد خود از تروريست‌ها استفاده مي‌كنند؟
 ترور چيست و به چه کسي تروريست مي‌گويند؟ تروريسم چه انواع و اقسامي دارد؟ آيا خود دولت‌ها براي رسيدن به اهداف خود از ترور استفاده مي‌کنند يا اين عمل تنها داراي جنبه‌هاي غير دولتي است؟

دستور كار واقعي اصلاح‌طلبان، سكولاريزه كردن فضاي سياسي كشور است

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه درباره گروهي كه اصطلاحا "چپ يا اصلاح‌طلب" ناميده مي‌شوند، گفت: اين افراد شايد در ظاهر خود را موافق اصل ولايت فقيه معرفي كنند‌ اما بخش عمده‌اي از آنها در عمل نشان داده‌اند معتقد به اين نظريه نيستند و دستور كار واقعيشان سكولاريزه كردن فضاي سياسي كشور و پيروي از ادبيات غرب است.

ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هواپیمایی خبر داد و گفت: بخش خصوصی 11 فروند هواپیما را وارد کرده که برخی به صورت ملکی و برخی هم به صورت اجاره‌ای است.

نمی‌توان گفت همه برنامه‌های اقتصادی درست بود و فقط 14نفر اخلال کردند
دادستان کل کشور با اشاره به وضع بازار ارز در روزهای اخیر گفت: در برخورد با این پدیده نمی‌‌توان گفت که همه برنامه‌های اقتصادی درست بوده و فقط 14نفر در بازار ارز اخلال ایجاد کردند.

ادعای مجله فارين پالسي براي حمله نقطه‌اي به ايران طنز رسانه‌ای است
يك كارشناس سياست خارجي گفت: ادعاي مجله صهيونيستي فارين پالسي مبني بر حمله به تأسيسات هسته‌اي ايران در حد يک طنز رسانه‌اي است.

شناسایی و برخورد قاطعانه با اخلالگران ارزی ادامه خواهد داشت
رئیس قوه قضاییه با اخطار به اخلالگران بازار ارز گفت: دستگاه قضایی به هیچ وجه تحمل نخواهد کرد که عده‌ای سودجو در شرایط موجود، با ایجاد التهاب در بازار ارز موجب فشار به مردم شوند و قطعا این افراد شناسایی می شوند و برخورد قاطعانه با سودجویان و اخلالگران ارزی ادامه خواهد داشت.

طرح انتخابات آزاد از سوي خاتمي باهدف هموار ساختن راه براي فتنه مجدد است
 عضو جبهه پايداري با تأكيد بر اينكه طرح برگزاري انتخابات آزاد از سوي خاتمي به معناي پيشامد مجدد فتنه‌ است، گفت: آنچه كه مدنظر خاتمي بود اين است كه اجازه دهند افرادي وارد عرصه انتخابات شوند كه اعتقادي به موازين اسلامي،‌ آرمان‌هاي امام(ره)،‌ انقلاب و خون پاك شهدا ندارند.

نشانی پایگاه‌های منافقین در سرتاسر دنیا فاش شد
 در پي افشاگري وزارت دادگستري آمريکا، نشاني پايگاه‌هاي گروهک تروريستي منافقين در سراسر دنيا فاش شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار