سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت:کنفدراسیون آسیا برای بهتر شدن جام باشگاهی ،مسابقات را 3 ماه به تعویق انداخت اما این تصمیم نتیجه عکس داشت.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اشاره کرد: متاسفانه به خاطر تصمیمات اشتباه کنفدراسیون بسکتبال آسیا ،جام باشگاهای آسیا 3ماه به تعویق افتاد دلیل آن هم برگزاری بازیهای بهتر شرکت تیم های بهتر و کیفیت بالاتر مسابقات بود اما تمام این موارد برعکس شده و نشان داد که تصمیمات آسیا درست نبوده است .
 وی ادامه داد: بهترین تیم های این جام مهرام و الریاضی هستند.دهوک والشباب تیم های قابل قبولی به شمار می روند اما دو تیم دیگر از ترکمنستان و مغولستان چندان مطرح نیستند.
 هاشمی بااشاره به بازگشت لورن وودز به ترکیب الریاضی گفت : مصدومیت وودز برطرف شده و این بازیکن در جام باشگاهی به میدان می رود .تیم الریاضی 3ماه به طور مداوم تمرین کرده و ما تنها هشت روز تمام بازیکنان را کنار هم داشتیم اما این دلیل نمی شود که ما دنبال قهرمانی نباشیم و مطمئنا تمام وجود خود را برای قهرمانی می گذاریم .
سرمربی مهرام نرسیدن گراندئی به مسابقات را تاکید کرد: با یک بازیکن خارجی و چهار یار کمکی به لبنان می رویم.اسامی نهایی را هم پس از بازی دوستانه فردا شب مقابل پتروشیمی اعلام می کنیم . تنها می توانم بگویم که تمام بازیکنان کمکی و بازیکنان اصلی مهرام با قلب خود در این مدت کار کرده و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را از این مسابقات بگیریم. وی در پایان از رسانه ها هم به خاطر حمایت از تیم تشکر کرد./با
برچسب ها: آسیا ، تعویق ، بهتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار