رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اينکه نحوه اجراي تحول بنيادين آموزش و پرورش مهم است، گفت: بايد زير‌نظام‌هاي اجراي اين سند فراهم شود.

محمدمهدي زاهدي نماينده کرمان و راور در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران سند تحول بنيادين آموزش و پرورش را سندي راهبردي در نظام آموزشي كشور دانست و گفت: اين سند، بسيار جامع بوده و توسط کارشناسان متعدد خبره در شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصويب رسيده و به عبارتي يکي از افتخارات جمهوري اسلامي ايران است.

وي در ادامه با بيان اينکه با اصل سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش موافقم، تصريح كرد: در اينكه اين سند بايد اجرا شود شکي نيست ولي چگونه اجرا شدن آن مهم است.

رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس همچنين افزود: بايد زيرنظام‌هاي اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش تدوين شود تا در اجراي آن خللي ايجاد نشود.

زاهدي بيان داشت: دروس ملي و جايگاه تعليم معلمان از جمله زير‌نظام‌هاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش به شمار مي‌رود که بايد به آن‌ها دقت لازم شود.

نماينده کرمان و راور در خانه ملت خاطر نشان کرد: نظارت و حمايت مجلس مي‌تواند در اجراي دقيق سند تحول بنيادين آموزش و پرورش موثر باشد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: نماینده ، مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار