نشست مشترک مدیران و کارشناسان حوزه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در قم برگزار و طرفین بر همکاری دوجانبه در مباحث علمی و پژوهشی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، دکتر گلایول اردلان رییس اداره سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس وزارت بهداشت، دکتر احمد حبیب نژاد معاون پژوهشی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و تعدادی دیگر از کارشناسان حوزه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند.
تقویت ارتباطات، تعاملات و همکاری های دوجانبه، استفاده از ظرفیت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در حوزه سلامت و بهداشت در مباحث پژوهش محور، بررسی آسیب های فراروی سلامت در جامعه و ارائه راهکارها، ضرروت همگرایی و همکاری نهادهای پژوهشی از مهمترین عناوین موضوعات ارایه شده در این نشست بود.
رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در این نشست طی سخنانی گفت: اگر نهادهای درگیر پروژه های مطالعاتی پیرامون مسائل اجتماعی، ارتباطی منسجم و بهره گیرنده از یکدیگر را آغاز و دنبال کنند، اتقان، سرعت و دقت در انجام پروژه ها افزایش چشمگیری خواهد یافت.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی خطاب به مسوولان و کارشناسان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: این بسیار مهم است که دغدغه های بخش سلامت وزارت بهداشت با مبنا قرار دادن سلامت نسل جوان و نوجوان به عنوان امری اساسی و زیرساختی، مطالعه در این زمینه را مهم و جدی گرفته است.
در این نشست رییس اداره سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس وزارت بهداشت نیز گزارشی از فعالیت های آن اداره را بیان کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.