قائم مقام جمعيت رهپويان گفت: متاسفانه شاهد ناهماهنگي و نداشتن همگرايي در رابطه با شعار سال هستيم و طبيعي است كه در يك بازار بي‌ثبات اقتصادي توليد هيچ موضوعيتي پيدا نخواهد کرد.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  فرمایشات مقام معظم رهبری  در خراسان شمالي را درمان همه ناراحتي‌هايي كه امروز در  جامعه وجود دارد، دانست و گفت:‌ مهمترين تاكيد رهبري نياز به همدلي و همراهي و همفكري و هم‌افزايي ملي در كشور بود كه براي اين هم‌افزايي ملي‌مسئولان به ويژه سران قوا بزرگترين نقش را بايد ايفا كنند.

قائم مقام جمعيت رهپويان افزود: مقام معظم رهبري بارها از سران قوا اين هم‌افزايي را مطالبه كرده و حتي به صورت تكليف شرعي براي آنها عنوان كرده‌اند که "امروز بايد ويترين جمهوري اسلامي سران قوا نمايش وحدت، انسجام و همدلي باشد و اگر در ويترين ايران نمايش تفرقه و نفاق و شكاف  نشان داده شود موجب اميد دشمنان و نااميدي دوستان انقلاب و افزايش فشار براي نظام خواهد بود".

وي با اشاره به بيانات رهبري در رابطه با توجه به اقدامات دشمن تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب پيش از اين عنوان كرده بودند كه ايده‌آل و واقعيت‌ها بايد يك تعريف معناداري داشته باشند، به صورتي كه نه واقعيت‌ها را انكار كنيم و نه‌ ايده‌آل‌ها رها شود، بلكه بايد از فضاي ايده‌آل به طرف واقعيت‌ها با چشم‌اندازها حركت كنيم.

سروري در ادامه گفت:‌ واقعيت‌هاي موجود جامعه بايد به درستي تبيين شود و اينكه برخي مسئولان اساس تحريم‌ها را نبينند يا بالعكس بزرگنمايي كنند با دشمن هم‌زباني كرده‌اند و تا خواسته دشمن را ترغيب به افزايش فشار بر جمهوري اسلامي ايران مي‌كنند.

وي تاكيد كرد:‌ موضوعي كه مقام معظم رهبري به آن اشاره داشتند اين است كه واقعيت‌ها را به وضوح ببينيم و اگر اين واقعيت‌ها تلخ است براي آن چاره انديشي كنيم نه اينكه آنها را بزرگنمايي كنيم كه در اين صورت اميد ملت را نااميد مي‌كنيم و موجب انسجام دشمن براي فشار بر جمهوري اسلامي ايران مي‌شويم و چشم‌اندازي كه رهبر انقلاب ترسيم كردند درس بزرگي براي مسئولان نظام است.

این فعال سیاسی افزود: رهبر انقلاب در نقطه مقابل اين مسائل فرمودند استكبار باز هم در صورت شكست ملت ايران خواهد ماند؛ كه فكر مي‌كنم دورنما و چشم‌انداز مطلوبي است كه اين رصدگر بزرگ انقلاب اسلامي آينده‌اي نويدبخش را براي ملت ايران در عبور از سختي‌ها و مشكلات تصوير كردند.

سروري با اشاره به بحث محوريت قانون براي مديران و مسئولان در بيانات رهبر، اظهار داشت:‌همه مسئولان بايد بر وظايف قانوني خود عمل كنند و با همديگر هم‌افزايي داشته باشند تا هدفي كه دشمن داخلي و خارجي دنبال مي‌كند، يعني تلاش براي القاء حاكميت دوگانه، نفاق داخلي، محقق نشود اما در عمل برخي مسئولان اين مسائل ديده مي‌شود.

وي گفت: رهبر فرمودند؛ اگر قانون ملاك عمل قرار گيرد و احترام به قانون جزء ادبيات و رويكرد مسئولان باشد مي‌تواند بزرگترين حلال مشكلات جامعه قرار گيرد.

وي در رابطه با تاكيد رهبري به توجه به توليد ملي تصريح كرد: متاسفانه شاهد ناهماهنگي و نداشتن همگرايي در رابطه با شعار سال هستيم و  دست‌هاي پنهان و آشكاري وجود دارد که در سال توليد ملي بيشترين ضربه را به توليد داخلي وارد کرده تا مطالبه رهبري تضعيف كنند و طبيعي است كه در يك بازار بي‌ثبات اقتصادي توليد هيچ موضوعيتي پيدا نكرده و نمي‌تواند سربلند كند.

سروري بيان داشت: ناهماهنگي بين بخش هاي مختلف كشور، عدم آ‌مادگي سيستم اداري براي تسهيل امور توليد ملي، مشكلاتي است كه تاكنون شاهدش بوديم.

قائم مقام جمعيت رهپويان خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب بار ديگر هشدار دادند و تاكيد كردند كه مطالبه ايشان‌و‌ مردم در‌ اين سال اهتمام به توليد داخلي و افزايش ظرفيت‌ها و حركت به سمت اقتصاد مقاومتي را در دستور كار قرار دهيم. 

انتهای پیام/

پ2

برچسب ها: سروری ، رهبری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار