مشهد/

پنجمین همایش همگانی توریسم ورزشی کشور از مشهد آغاز شد

پنجمین همایش همگانی توریسم ورزشی کشور با هدف همبستگی همگانی از طریق پرداختن به ورزش همگانی آغاز شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، این همایش ديروز در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هیات های دو و میدانی، ورزش های همگانی، اسکیت و دوچرخه سواری استان آغاز شد.

خسرو منعمی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: این همایش برای اولین بار با انجام سه ورزش همگانی دو میدانی، اسکیت و دوچرخه سواری از مشهد به مقصد چناران برگزار می شود.

وی یادآور شد: برگزاری چنین همایشی برای شناساندن فرهنگ غنی و تاریخ و تمدن کهن کشور به دنیا بسیار موثر است.

وی با اشاره به فواید این چنین حرکت هایی اظهار داشت: این حرکت می تواند با معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی کشور به جذب توریست از کشورهای سراسر دنیا کمک کند و باعث رونق صنعت توریسم در کشور شود.

منعمی گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از تمام ظرفیت های توریستی کشور به خوبی استفاده کنیم و این حرکت نمادین ورزشی می تواند در راستای گسترش صنعت توریسم کشور موثر باشد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: آغاز این حرکت از شهر مقدس مشهد را به فال نیک می گیریم و برای ورزشکاران آرزوی موفقیت می کنیم.

گفتنی است این همایش پس از خراسان رضوی در استان های خراسان شمالی، گلستان و مازندران ادامه پیدا می کند و در روز 26 مهرماه در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تهران به پایان می رسد./س


برچسب ها: پنجمین ، همایش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.