برای اولین بار به دلیل حضور "محمود معظمی" کارگردان و نیز "مهدی فخیم زاده "به عنوان مشاور در مجموعه "تکیه بر باد" به ایفای نقش پرداختم.

افسانه ناصری، یکی از بازیگران "تکیه برباد" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت:  یکی از دلایل پذیرفتن و حضور در مجموعه "تکیه بر باد"، محمود معظمی بود.
وی افزود: من در "شاید برای شما اتفاق بیافتد" با این کارگردان دقیق و متعهد مشغول به کار بودم و در این پروژه هم پیشنهاد کاری او را پذیرفتم.
وی با اشاره به بازی در نقش همسر یک روحانی، تصریح کرد: برای اولین بار بود که در نقش همسر یک روحانی ایفای نقش می کردم.
ناصری با توجه به عرفانی و معنوی بودن نقش خود، اظهار داشت: حضور من در "تکیه برباد" معطوف به نقشی معنوی و روحانی با دیالوگ های کمتری است.
این بازیگر با اشاره به حساسیت های این نقش، اظهار داشت: در هر صورت در جامعه مذهبی همسر یک روحانی بودن متفاوت است به این دلیل که نباید دچار تنش و ابعاد منفی شود.
وی با بیان این مطلب که حضور بعضی از بزرگان در "تکیه بر باد" دلیل حضور من بود، افزود: حضور "مهدی فخیم زاده" به عنوان مشاور این پروژه کافی بود که من هم حضور داشته باشم.
ناصری با اشاره به فیلمنامه خوب " تکیه بر باد "؛ گفت: اوایل متن به روز به دست بازیگران می رسید و خیلی تسلطی بر چگونگی آن نداشتیم .
وی ادامه داد: در هر صورت "عباس نعمتی" به عنوان فیلمنامه نویس نهایت تلاش خود را کرد و همه بازیگران هم سعی در درخشش " تکیه بر باد " داشتند.
وی خاطر نشان کرد: در هر صورت موفق به تماشای این مجموعه نشدم ولی خوشحالم که مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

وی ضمن ابراز گله مندی تصریح کرد: طبق شنیده ها نام من در آخر نام های دیگر بازیگران در تیتراژ پایانی و ابتدایی این مجموعه بوده که فکر نمی کنم کار درستی باشد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار