خوشحالم كه ايفاگر نقش شخصيتي روحاني و مورد اعتماد مردم در مجموعه "تكيه بر باد" بودم.

محمد عمراني، بازيگر نقش "روحاني" در مجموعه "تكيه بر باد" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: من از اخلاق و شخصيت حرفه اي "محمود معظمي" كارگردان "تكيه بر باد" در آثار و همكاريهاي ديگر راضي بودم و اين امر دليل همكاري مجدد من با او شد.
وي افزود: با توجه به سابقه همكاري با "عباس نعمتي" نويسنده اين پروژه و خواندن چند قسمت اول بازي در "تكيه بر باد" را پذيرفتم.
عمراني با اشاره به نقش روحاني، تصريح كرد: بازي در نقش "روحاني" يكي از متفاوت ترين شخصيت هايي بود كه تا به امروز بازي كردم.
اين بازيگر اظهار داشت: متاسفانه به دلايل و مشكلات بسياري "عباس نعمتي" نتوانست به شخصيت "روحاني" و آنچه كه در ذهن من بود، بپردازد.
وي ادامه داد: روحانيان امين مردم بوده و در همه مراحل زندگي مردم حضور پر رنگي دارند.
عمراني افزود: نقش من به عنوان "روحاني" و رئيس دادگستري بايد از نظر كيفي  پر رنگ تر جلوه مي كرد كه متاسفانه كمي درگير حاشيه شد.
وي با اشاره به حضور بازيگران صاحب نام و كارگردان متعهد اين مجموعه، گفت: به دليل حضور آقايان "قريبيان" و "فخيم زاده" و نيز كارگردان متعهد "تكيه بر باد" حضور در اين كار را پذيرفتم.
اين بازيگر اظهار داشت: در مجموع اين كار را دوست دارم، ولي نمي دانم چرا قصه توسط "عباس نعمتي" نويسنده كه در بعضي از قسمت ها، رها شد.
وي خاطر نشان كرد: خوشحالم كه با وجود نقاط منفي و مثبت، سريال "تكيه بر باد" مورد توجه مخاطبان قرار گرفت./ص
برچسب ها: تکیه ، برباد ، محمدعمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.