امین قاسم پور در خصوص عدم حضورش در مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان گفت: به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست نتوانستم در مسابقات قهرمانی کشوری شرکت کنم و ترسی از دروغ گفتن به کسی ندارم.

امین قاسم پور بوکسور وزن 69 کیلوگرم کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  تمریناتم را به همراه دیگر مشت زنان تیم استان گیلان انجام می دادم و در آمادگی کامل برای حضور در رقابت های قهرمان کشوری بزرگسالان به سر می بردم که متاسفانه دور روز قبل از اعزام به این رقابت ها از ناحیه انگشت دست دچار آسیب دیدگی شدید شدم که منجر به گچ گرفتن دستم شد.

وی ادامه داد: من بهانه ای برای حضور در این مسابقات نداشتم چرا که آسیب دیده هستم و نمی توانم در این مسابقات در رینگ مبارزه کنم.

وی افزود: در ابتدای مسئولان خیال می کردند  که من برای شرکت در این مسابقات بهانه می آورم در حالی که حتی لازم باشد مدارک پزشکی ام را به آنها ارائه می دهم تا ببینند که من دروغ نگفتم.

وی در خصوص عدم دعوت المپیکی ها به تیم ملی بیان داشت: معتقدم حضور فرد المپیکی در کنار دیگر ملی پوشان می تواند خیلی مفید باشد.

المپیکی ها تجربه هایشان را می توانند در اختیار دیگر ملی پوشان قرار دهند و حضورمان در تیم ملی به طور حتم به نفع بوکس کشورمان است./آق

برچسب ها: بوکس ، المپیک ، قاسم پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار