خوشحالم كه در كنار استادان اين مجموعه به خصوص سروستاني و پسياني بازي كردم.

مهرداد صديقيان بازيگر نقش اميرحسين در "ديوار" در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سيروس مقدم يكي از بهترين كارگردان هاي مجموعه هاي تلويزيون بوده و حضور در ديوار جزو افتخارات من است.
وي افزود: با وجود فشردگي كار يك ماه قبل از شروع فيلمبرداري جلسات دورخواني را گذرانديم.
صديقيان با اشاره به رابطه خود و آتيلا پسياني تصريح كرد: رابطه من و پسياني پشت دوربين بسيار صميمي بوده و طبق نظر خيلي از مردم اين ارتباط جلوي دوربين نيز قابل قبول درآمده است.
اين بازيگر با اشاره به اولين حضور خود در كنار مهدي سلطاني سروستاني ادامه داد: خوشحالم كه براي اولين كار در كنار استاد سروستاني به ايفاي نقش پرداختم و به طور كلي از همه سپاسگذارم.
وي با بيان اين مطلب كه سيروس مقدم كارگردان اين پروژه حساسيت خاصي روي فن بيان ما داشتند، گفت: در جلسات دورخواني و تمرين هايي كه تيم حرفه اي سيروس مقدم داشتند فن بيان نيز در راس كار ما قرار گرفت.
صديقيان در خصوص نقش خود تصريح كرد: عشق من به خورشيد شايد براي خيلي ها  قابل درك نباشد و نبايد از اين فرد رفتار منطقي را توقع داشت.
وي خاطرنشان كرد: در هر صورت با عاشق شدن امير حسين خيلي نمي‌توان رفتار منطقي را از او انتظار داشت.
گفتني است، مهرداد صديقيان قبل از بازي در "ديوار" در مجموعه هايي چون سقوط يك فرشته به كارگرداني بهرام بهراميان، حيراني به كارگرداني امير بنكدار و كيوان عليمحمدي و بازي در يك مجموعه سينمايي با عنوان پنهان اثر مهدي رحماني را براي اكران در سينما در ايام قبل از عيد را داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.