کنگره بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با هدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت آن حضرت در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور حجت الاسلام نوروزی مدیر کل اوقاف استان و نمایندگان سایر نهادها در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف قزوین روز گذشته برگزار شد.

بنابراین گزارش، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: تا کنون 5 کنگره در راستای بزرگداشت امامزادگان و ائمه معصومین در استان برگزار شده و خداوند را بسیار سپاسگذاریم که برای برگزاری کنگره بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این بار برای نخستین بار از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به استان قزوین محول شده است.

لذا باید با تعامل و همکاری در کنار یکدیگر در برگزاری کنگره ای با شکوه گام برداریم و به گونه ای عمل نماییم که رضایت حضرتش را فراهم نماید.

نوروزی در ادامه در خصوص اهداف برگزاری کنگره گفت: ترویج و گسترش فضائل اهل بیت (ع) در راستای تقویت بنیه های دینی مذهبی آحاد جامعه، تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی و همچنین ارتقاء معرفت نسبت به شأن ائمه، معصومین و سیره عملی و علمی این بزرگواران از اهداف برگزاری کنگره ائمه معصومین است.

وی در ادامه در خصوص زمان و مکان برگزاری مراسم گفت: این کنگره در روز 14 دی ماه سال 91 مصادف با 20 صفر 1434 همزمان با اربعین سالار شهیدان در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود./ل

برچسب ها: کنگره ، اوقاف ، معرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار