دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: یکی از دلایل حضور نداشتن تیم ملی در مسابقات ازبکستان افزایش قیمت ارز و پایین بودن سطح مسابقات بود.

غلام رضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است مسابقات آزمایشی قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان برگزار شود اما ما تصمیم گرفتیم تا دراین برهه تیم ملی را به این رقابت ها اعزام نکنیم وهمچنین با توجه به اینکه سطح این مسابقات پایین است ما ترجیح دادیم که قایقرانان کشورمان به این پیکارها اعزام شوند

وی گفت: یکی دیگر از دلایل اعزام نشدن تیم ملی به این رقابت ها دیر تشکیل شدن اردوی آماده سازی تیم ملی بود و با توجه به گرانی نرخ ارز بهترین تصمیم لغو سفر تیم ملی بود.

امینی افزود: برای ما برگزاری مسابقات قهرمان کشوری اهمیت داشت که پیش ازاین رقابت ها را برگزار کردیم و بهترین ها گزینش شدند.

وی در خصوص بحث تعلیق فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: من به شخصه توجهی به بحث تعلیق فدراسیون نمی کنم و با توجه به اینکه از وظایف فدراسیون تشکیل اردوهای آماده سازی برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری لیگ برتر کاناپلو و فراهم کردم امکانات و تجهیزات است به همین دلیل این موارد در اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر فدراسیون قایقرانی کشورمان تهدید به تعلیق شده است و با توجه به اینکه طی 6 ماه آینده مسابقات مهمی را در پیش نداریم به همین دلیل فرصت از دست نمی رود و زمان کافی برای حل این مشکل داریم.

وی اظهار داشت: تمرینات تیم ملی کشورمان بدون هیچ مشکلی در انزلی و تهران پیگیری می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی یادآور شد: همچنین در نظر داریم در صورت مهیا شدن شرایط و بهبود وضعیت مالی تیم ملی را به اردوی آماده سازی اعزام کنیم./ق
برچسب ها: قایقرانی ، تعلیق ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار