براي اداي دين به سيروس مقدم حاضرم به عنوان سياهي لشكر هم براي او بازي كنم.

كامران تفتي بازيگر نقش نصرت مجموعه "ديوار" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بهترين كار من در سريال "زير هشت" به كارگرداني سيروس مقدم بود و براي هميشه مديون او هستم.
وي افزود: حاضرم براي كارگردان "ديوار" حتي به عنوان يك سياهي لشكر هم ايفاي نقش كنم.
تفتي با اشاره به نقش خود در اين مجموعه اظهار داشت: در فيلمنامه "ديوار" جميل و يونس روند قصه را پيش مي بردند و تاثيرگذاري بيشتر برعهده خانواده آن دو نفر است.
وي با اشاره به قلم سعيد نعمت الله تصريح كرد: سعيد نعمت الله به خوبي "ديوار" را به نگارش درآورده و نصرت در همان 5 قسمت به خوبي درخشيد و من از حضورم راضي بردم.
تفتي با بيان اين مطلب كه چند دليل به غير از كارگرداني سيروس مقدم براي حضور من در اين مجموعه وجود داشت، افزود: اعجازي در قلم سعيد نعمت الله است كه هيچگاه تك قطبي پيش نمي‌رود و شخصيت هاي او خيالي نيست.
بازيگر نقش نصرت ادامه داد: اعتقاد خاصي به نوع نگارش و روايت سعيد نعمت الله در كنار شخصيت پردازي او دارم.
تفتي افزود: نويسنده ديوار به خوبي توانست پليس جامعه را به تصوير كشد و با ريشه يابي دقيقي مخاطب را درگير نقش و شخصيت ها كرد.
وي با اشاره به شخصيت اميرحسين گفت: اميرحسين با توجه به عشق و علاقه اش به خورشيد دچار تناقضي شده كه براي مخاطب باورپذير و واقع گرايانه است.
اين بازيگر تصريح كرد: ديوار از انديشه سعيد نعمت الله نشات گرفت و يك اثر تبليغاتي در ذهن نويسنده نبود.
وي خاطرنشان كرد: من از تمامي شرايط و نيز فيلمنامه ديوار و به خصوص از كارگرداني حرفه اي آن سيروس مقدم راضي بودم و حاضرم تحت هر شرايطي با او كار كنم./ي2
برچسب ها: کامران تفتی ، دیوار ، مقدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار