مدیرعامل شركت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان از افزایش 5/33درصدی تولید برق این نیروگاه در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،'سیدحمید صالحی' افزود: با همت و تلاش كاركنان، نیروگاه مسجدسلیمان با تولید یك میلیون و 762 هزار و 522 مگاوات ساعت انرژی در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 33.5 درصد افزایش تولید داشته و توانست 23.9 درصد از انرژی تولیدی برق آبی كشور را در مدت یاد شده به خود اختصاص دهد.

وی افزود: با برنامه ریزی برای اصلاح و رفع اشكالات و افزایش كیفیت سرویس های دوره ای، تعداد خروج های اضطراری نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد كاهش یافته است.

به گفته وی همچنین تعداد خروج های بدون برنامه نیروگاه مسجدسلیمان در مدت پیش گفته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 73 درصد كاهش داشت كه دستاوردی بزرگ برای صنعت آب و برق محسوب می شود.

مدیرعامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان خاطرنشان كرد: این موفقیت در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی حاصل شده كه نتیجه تلاش و كوشش شبانه روزی همه كاركنان در مجموعه سد و نیروگاه و حمایت و پشتیبانی همه جانبه سازمان آب و برق خوزستان در راستای تنظیم فركانس و پایداری شبكه برق كشور است./ب
برچسب ها: افزایش ، تولید ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.