نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: استقبال پرشور و آگاهانه مردم از مقام معظم رهبری در سفراستان خراسان شمالی خواب دشمن را آشفته كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در جلسه شورای اداری گرمی افزود: دشمنان ما در هر مرحله تصور می كند بواسطه برخی مشكلات مردم ما خسته شده اند اما خلق صحنه های حماسی از سوی ملت ایران از جمله در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی موجب شگفتی آنها می شود .

وی رمز پیروزی بر دشمن را عمل به توصیه های رهبری و وحدت یكپارچه مردم و مسوولان اعلام كرد و گفت : تا زمانیكه مردم و مسوولان در حول ولایت با هم همدل و همنوا باشند آسیبی به مملكت ما از سوی دشمنان بدخواه وارد نمی شود .

حجت الاسلام موسوی با تاكید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در همه زمینه ها افزود: اجرای منسجم برنامه اقتصاد مقاومتی در كل كشور دشمنان را زمین گیر كرده و كمر آنها را خواهد شكست.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تعامل قوا و همدلی مسوولان را در همه سطوح ضروری دانست و گفت: ملت سربلند ایران از توطئه اقتصادی هم مانند سایر دسیسه های نافرجام دشمن ، سربلند بیرون می آیند./ب

برچسب ها: اردبیل ، استقبال ، مردم ، از ، رهبر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.