اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجدخراسان شمالی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بیانیه صادر کرد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکریم همزمان با ماه پربرکت ذی القعده الحرام ، که به اعتقاد بسیاری از بزرگان می بایست این ماه را به نام امام رضا(علیه السلام) نامید ؛ خراسان شمالی به عنوان باب الرضا (علیه السلام) میزبان یکی از فرزندان پاک پیامبر اعظم (صلوات الله و سلامه علیه) ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) شد.

بی شک سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان خراسان شمالی برای مردم ولایتمدار این سرزمین در همیشه تاریخ ماندگار شد و صد البته برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ، با خاطره هایی شیرین تر و مضاعف.

چراکه تفقد و ابراز محبت ایشان به مجموعه کانون های فرهنگی هنری و سفارش اکید به ائمه محترم جماعات و روحانیون برای توجه بیش از پیش به این مجموعه مقدس،برای تمامی فعالان فرهنگی مساجد به منزله نقطه عطفی در فعالیت ها رقم خورد.

آری ، تاکیدات معظم له در خصوص همکاری مشترک امامان محترم جماعت ، بسیج مستضعفین- این شجره طیبه مبارک- و اعضای کانون ها برای خدمت به قشر جوان ؛ در مرحله نخست ، مسئولیت ما را دو چندان می سازد و در مرحله بعد ، قدم های ما را مستحکم تر در مسیری که از 20 سال گذشته آغاز کرده ایم !

لذا ؛ بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های مقدس شهدای گرانقدر ایران اسلامی و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) ؛ آمادگی خود را برای تحقق منویات ولی امر مسلمین ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می نمائیم . وبر خود لازم می دانیم با محوریت حضرات ائمه محترم جمعه و جماعات تا رسیدن به مسجد طراز اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم !

در پایان امیدواریم با شرفیابی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجدکشور به محضر مبارک رهبر گرانقدرمان ؛ این آرزوی دیرینه بزودی محقق شده و از نزدیک چهره دلربای ایشان را زیارت کرده و با بهره گیری از رهنمودهای ارزشمندشان آینده ای روشن تر برای مبارزه با دشمنان در عرصه های فرهنگی ترسیم نماییم./س

برچسب ها: بیانیه ، رهبر ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.