مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور گفت:امروز برای شرق استان فارس،شمال هرمزگان،ارتفاعات استان کرمان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد ،رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود

عبدارضا اميدوار شهري مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت آب و هوا ، اظهارداشت:

بر اساس پیش بینی های به عمل آمده طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است .

 مدیر کل پیش بینی وضع هوای کشور گفت:از امروز تا پایان هفته شرایط ناپایدار برای شرق استان فارس،شمال هرمزگان،ارتفاعات استان کرمان و سیستان و بلوچستان بوجود می آید که به سبب آن در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد ،رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.

وی افزود:به استقرار سامانه پر فشار در شمال شرق کشور هوای خنک تا روزهای پایانی هفته در شمال شرق و سواحل جنوبی دریای خزر تداوم خواهد داشت.

امیدوار تصریح کرد:با ورود سامانه بارشی از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده برای برخی از نقاط استانهای واقع در شمال غرب،غرب،مرکز ،دامنه های جنوبی و شمالی البرز بارش باران و گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور در خصوص وضیت آب و هوای استان های تهران و البرز گفت:وضعیت هوای استانهای تهران و البرز صاف ،گاهی وزش باد پیش بینی می شود./عب

برچسب ها: باد ، هوا ، ابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار